לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מדיניות הפרטיות ותנאיה

    מקור: וורדפרס

    מי אנחנו

    משרד עורכי הדין חיים ברוטמן, כתובת אתר האינטרנט שלנו:www.brotman.co.il  מספר הטלפון ליצירת קשר הינו: 04-8100170, כתובתנו: דרך בר יהודה 52, ת.ד. 508, נשר 3660302.

    המידע האישי שאנו אוספים:

    המשתמש מוזמן לפנות אלינו ולהשאיר את פרטיו באתר, למטרות שונות. המידע שיועבר אל עו"ד חיים ברוטמן (להלן: "בעל האתר") ו/או מי מטעמו ישמש לטובת הבקשה בלבד, והוא עשוי להיחשף לצד שלישי לצורך ביצוע הבקשה. המשתמש יודע שהמידע שיספק עשוי לשמש גם למטרות שיווקיות. הוא רשאי להודיע כי אינו מעוניין בכך במעמד הפנייה. בעל האתר ימנע ככל האפשר ממסירת פרטיו של המשתמש לצד שלישי.

    טפסי יצירת קשר

    המידע שמועבר בטופס יצירת קשר ישמר לתקופה מסוימת לצרכים של שירות לקוחות, אך לא ייעשה בו שימוש למטרות שיווקיות.

    עוגיות ואנליטיקה

    האתר עושה שימוש ב'עוגיות' Cookies)) לצורך תפעולו השגרתי, ובאמצעותן נאספים נתונים סטטיסטיים על אודות השימוש בו, לעיתים כדי לאמת פרטים ולהתאמת האתר להעדפותיו של המשתמש וכן לצרכי אבטחה ועוד.

    העוגיות הללו הן קבצים שהדפדפן מייצר לפי בקשת האתר והן יכולות לכלול מידע על אודות הדפים בהם ביקר המשתמש, משך זמן שהייתו באתר ובעמודיו, הקישור שממנו הגיע וכן המידע שבו הוא צפה ועיין וכו'.

    האתר מסתייע גם בעוגיות שנוצרות בצדדים שלישיים כגון: Google Analytics, שירותים אחרים של חברת גוגל, ורשתות חברתיות כגון פייסבוק ועוד. זאת, כדי להתאים למשתמש הצגת פרסומי מודעות, שרותים אחרים ותכנים בהתאם לפעילותו באינטרנט. להרחבה בעניינים אלה ניתן לעיין במדיניות העוגיות והפרטיות של פייסבוק וגוגל.

    באפשרות המשתמש להימנע משימוש האתר בעוגיות וזאת בין היתר ע"י שינוי ההגדרות בדפדפן – להרחבה ראה "עזרה" בדפדפן. באפשרות המשתמש גם להסירו משירות האנליטיקה והפרסום של גוגל ומשרותי האנליטיקה והפרסום של פייסבוק.

    כמו כן, בכתיבת תגובה באתר שלנו, באפשרותך להחליט אם לאפשר לנו לשמור את השם שלך, כתובת האימייל שלך וכתובת האתר שלך בקבצי עוגיות (cookies). השמירה תתבצע לנוחיותך, על מנת שלא יהיה צורך למלא את הפרטים שלך שוב בכתיבת תגובה נוספת. קבצי העוגיות ישמרו לשנה.

    אם יש לך חשבון ואתה מתחבר לאתר זה, נגדיר קובץ 'עוגיה' זמני על מנת לבדוק אם הדפדפן שלך מקבל קבצי עוגיות. קובץ עוגיה זה אינו מכיל נתונים אישיים והוא נמחק בעת סגירת הדפדפן.

    כאשר תתחבר, אנחנו גם נגדיר מספר 'עוגיות' על מנת לשמור את פרטי ההתחברות שלך ואת בחירות התצוגה שלך. עוגיות התחברות תקפות ליומיים, ועוגיות אפשרויות מסך תקפות לשנה. אם תבחר באפשרות "זכור אותי", פרטי ההתחברות שלך יהיו תקפים למשך שבועיים. אם תתנתק מהחשבון שלך, עוגיות ההתחברות יימחקו.

    תוכן מוטמע מאתרים אחרים

    כתבות או פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (לדוגמה, קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, וכו'). תוכן מוטבע מאתרי אינטרנט אחרים דינו כביקור הקורא באתרי האינטרנט מהם מוטבע התוכן. אתרים אלו עשויים לאסוף נתונים אודותיך, להשתמש בקבצי 'עוגיות', להטמיע מעקב של צד שלישי נוסף, ולנטר את האינטראקציה שלך עם תוכן מוטמע זה, לרבות מעקב אחר האינטראקציה שלך עם התוכן המוטמע, אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר זה.

    במידה ותגיב/י על תוכן באתר, התגובה והנתונים אודותיה יישמרו ללא הגבלת זמן, כדי שנוכל לזהות ולאשר את כל התגובות העוקבות באופן אוטומטי.תגובות מבקרים עלולות להיבדק על ידי שירות אוטומטי למניעת תגובות זבל.

    כיצד אנו מגנים על המידע שלך:

    בעלי האתר מייחס חשיבות רבה לאבטחת המידע. מעבר להפעלת מערכות ויישומים לאבטחת המידע המיועדים להפחתת הסיכונים מפני הדלפתו, בעלי האתר גם מונע זאת מלכתחילה. למעשה, מלבד הקישור לאמצעי קשר חיצוניים דוגמת מספר טלפון, בעלי האתר לא מבקש ולא יבקש ליצור כל תקשורת באמצעות האתר או מערכותיו. על המשתמש לשים לב שלא להעביר מידע באופן שאינו מתיישב עם האמור.

    למרות האמור, אין וודאות שדרך זו תבטיח באופן מוחלט שמידע אישי לא ייחשף או ייגנב בדרך זו או אחרת. בעל האתר לא יכול להתחייב והמשתמש גם לא יכול לצפות, שהמערכות והשרותים יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה אסורה. בעצם השימוש באתר, המשתמש מודע ומסכים למגבלות אלו.למותר לציין כי אתר זה יפעל בהתאם לדין ובכלל זה חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981.

    הגבלת אחריות ופרטיות:

    אין האתר אחראי על המידע המפורסם מטעמו באזורים השונים באתר, לרבות נכונותו, דיוקו, או שלמותו. המידע ו/או התכנים באתר, או כל חלק בהם, אינם מהווים ייעוץ משפטי או תחליף לו או ייעוץ אחר ואינו מהווה חוות דעת או המלצה לנקוט ו/או להימנע מפעולה מסוג כלשהו, משפטית או אחרת. השימוש שהנך עושה באתר או בתכנים או בחומרים המקושרים או בכתבות לאתר או בכל מידע אחר המפורסם באתר וממנו הם על אחריותך בלבד ואין המשרד אחראי לתוצאות שייגרמו בגין שימוש שכזה.

    המשתמש מצהיר כי ידוע לו שבעל האתר אינו אחראי על תכנים שלו ושל צדדים שלישיים, וירוסים או מרכיבים מזיקים אחרים, שגיאות ולא תהיה לך כל טענה או דרישה בקשר לכל נזק או הפסד אשר נגרם כתוצאה מהסתמכותך על התכנים והמידע באתר, והשימוש באתר ובתכנים הוא על אחריותך בלבד.

    הרשמה

    המשתמש מסכים ומאשר בזאת שעורך דין חיים ברוטמן ו/או עורכי הדין ממשרדו ומטעמו ישתמשו בפרטים שנמסרו על ידיו תוך הגנה על הפרטיות, וזאת מבלי לפגוע מזכותו להעביר פרטים אחרים שאינם אישיים, כן רשאי לעשות שימוש בפרטיו לצורך יצירת קשר עימו, ואישורו כעת יהווה אישור  לשלוח אליו הצעות לשירותים עסקיים באמצעות הדואר האלקטרוני ו/או הפקס ו/או מערכת חיוג אוטומטי בהתאם לפרטיו כפי שמסר באתר. בנוסף, המשתמש מאשר שהסכמתו לתקנון זה מבטלת הודעות קודמות שלו, באם היו, בדבר אי רצונו לקבל הצעות ו/או מידע כאמור לעיל בסעיף זה. ככל והמשתמש מעוניין להסירו מרשימת התפוצה הוא מתבקש להודיע זאת לעורך דין חיים ברוטמן בדואר האלקטרוני brotman-AT-brotman.co.il.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט