לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עו"ד תאונות עבודה

    תפקידו של עו"ד תאונות עבודה הינו משמעותי ביותר. בייחוד כאשר בשנים האחרונות כמות תאונות העבודה הולכת וגוברת. במקרים בהם לקחתם חלק בתאונה מסוג זה, רצוי לא להתנהל במצב זה לבד – אלא לפנות לשירותיו של עורך דין מנוסה. כך, תוכלו להבין האם אכן ניתן להגדיר את האירוע כתאונת עבודה, האם מומלץ להגיש תביעה כנגד הביטוח הלאומי ועוד. למידע נוסף בנושא זה, יש לפנות אל משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. תחומי ההתמחות של משרד מוביל זה הינם דיני העבודה, דיני מיסים, ליטיגציה וייצוג משפטי, דיני מקרקעין ונדל"ן, דיני ירושה וייפוי כוח מתמשך.

    עו"ד תאונות עבודה: להגיש תביעה עם סיוע משפטי

    חוק הביטוח הלאומי מגדיר תאונת עבודה בתור תאונה שהתרחשה לעובד תוך כדי עבודתו או בעקבותיה. חוק זה מדגיש גם כי תאונת עבודה עלולה להתרחש בדרך למקום העבודה או בחזרה ממנו. במקרים בהם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, יש באפשרותכם להגיש תביעה דרך הביטוח הלאומי עבור הימים בהם נעדרתם ממקום עבודתכם. כמו כן, במסגרת התביעה תוכלו אף לתבוע בגין הוצאות הטיפול הרפואי שלכם.

    כך או כך, כדי להגיש את התביעה, כמו גם לברר האם אתם זכאים לאחוזי נכות, יש לפנות אל עו"ד תאונות עבודה. בבואכם לפנות אל עורך דין זה, רצוי להציג בפניו את מלוא המסמכים העומדים לרשותכם. החל משמות העדים לתאונה והפרטים שלהם, מלוא המסמכים הרפואיים, חשבוניות שהוצאתם עקב הפציעה, תיעוד מקום התאונה וכן הלאה. מידע חשוב זה יוכל לקדם את ההליך המשפטי.

    עו"ד תאונות עבודה – ניהול התיק באופן המדויק ביותר

    עברתם תאונת עבודה ומעוניינים להגיש תביעת נזיקין נגד המעביד? ברצונכם לפנות אל הביטוח הלאומי? כך או אחרת, כדי לקבל את מלוא המידע, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. משרד זה ממוקם במקום מונגש ומרכזי – ולרשותו ספריה עשירה. אמצעי זה ורבים אחרים מסייעים לצוות המשרד בניהול התיקים באופן המדויק ביותר.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט