לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הסכם ממון

    הקדמה

    בשנים האחרונות, הולכת וגוברת המודעות של זוגות במדינת ישראל בנוגע לחשיבות עריכת הסכם כלכלי ביניהם, כדי למנוע ויכוחים מיותרים אשר לבסוף יכולים להוביל לפרידה. על כן, רבים פונים לעורך דין לצורך עריכת הסכם ממון.

    בטרם, נדרש לסוגי הסכמי הממון שקיימים נציין כי במדינת ישראל חוקק חוק יחסי ממון אשר קובע כי כל מה שנצבר ע"י הצדדים במהלך הנישואין, הינו רכוש משותף למעט נכסים אשר היו לצדדים טרם הנישואין ו/או שקיבלו במתנה ו/או ירושה במהלך הנישואין. החוק מתייחס לזוגות שנישאו לאחר 01/01/1974, יחד עם זאת החוק קובע כי בני הזוג החפצים להסדיר ביניהם הסדר אחר, יעשו זאת באמצעות עריכת הסכם כדין.

    מערכות זוגיות

    לכל מערכת זוגיות במדינת ישראל יש נפקות שונה ביחס להסכמי הממון. כך למשל זוגות  אשר חיים יחד ובכוונתם להתחתן מחויבים לאשר את הסכם הממון בפני נוטריון או בפני ביהמ"ש למשפחה וזאת טרם הנישואין, זוגות נשואים מחויבים לפנות לבית המשפט וזוגות ידועים בציבור לא מחויבים לאשר את ההסכם ככל ועיקר. יחד עם זאת, נהוג לאשר זאת בבית משפט אשר בכל מקרה חויב להיעתר לבקשת הזוג ולאשר את הסכם הממון.

    חשוב לציין כי רק עורך דין בעל ניסיון בדיני משפחה יידע לנסח עבורכם הסכם ממון. הסכם ממון מבוסס בעיקר על ניסיון משפטי ואין מדובר כבכל הסכם אחר, לעיתים אנו רואים זוגות שנערך להם הסכם ממון אשר לא נתן מענה לכל דרישותיהם. על לכן, חשוב מאוד לבחור עורך דין המנוסה בכך.

    לקבלת ייעוץ ותיאום פגישה פנה אלינו כבר עתה לטלפון מספר: 04-8100170

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט