לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין דיני עבודה חיפה

    משרד עו"ד דיני עבודה בחיפה

    כמו כן, עורך דין דיני עבודה חיפה יוכל לסייע לנו במידה ואנו בעלי עסק ואיננו יודעים כיצד עלינו לנהוג בעובדינו מבחינה חוקית. קיימים מעסקים אשר זקוקים לייעוץ והכוונה מעורך דין מקצועי אשר בקיא בתחום זה. לעיתים ייעוץ מקצועי שווה סכום גדול יותר מאשר הסכום אותו גובה עורך הדין המייעץ. זאת מפני שהוא מונע מאותו מעסיק לבצע טעויות מהותיות שיכולות לעלות לו כסף רב מול עובדיו. לאורך כל אזור חיפה ניתן למצוא אינספור עורכי דין המספקים את שירותם בתחום דיני העבודה. כמו כן, כל עורך דין גובה סכום אחר עקב שונות המקרה. לא קיים סכום אחיד אותו יש לשלם עבור עו"ד העוסק בדיני עבודה. עו"ד חיים ברוטמן טוען כי עלות שכר טרחתו משתנה מלקוח ללקוח בעקבות מורכבות המקרה וזמן ההשקעה בתיק.

    עורך דין דיני עבודה בחיפה טלפון

    אמנם החלק החלש בחוליית הקשר שבין העובד למעביד היא העובד, ועל כן יש להגן על זכויות העובד מפני ניצול העלול להיות בידי המעביד, אך לא רק. ישנם מקרים בהם החוק יוצא גם להגנתו של המעסיק בעת הצורך. אם נקלעתם לסוגיה שכזו בתוך מקום עבודתכם, פנו לעורך דין לענייני עבודה. תושבי חיפה, ניתן להיעזר בשרות משרדו של עורך דין חיים ברוטמן הממוקם בצ'ק פוסט חיפה. חוקי דיני מורכבים, ולא תמיד ניתן להתמודד בסוגיות אלו לבד. סיוע של איש מקצוע המתמחה בדיני עבודה, הוא הכתובת. צרו קשר בטלפון : 04-8100170 וקבעו פגישה עוד היום.

    עורך דין דיני עבודה חיפה והצפון

    אם כן, עריכת חוזה שבין עובד למעביד הוא עניין שבהכרח ולו רק בכדי לעגן כחוק בחוזה את זכויותיו של העובד לעומת המעביד, כמו היקף שעות העובדה, הגנת שכר, דמי מחלה, שכר מינימום, חופשות והטלת הגבלות כלליות לשם שמירת ביטחונם ובריאותם של העובדים. אך מה קורה במקרים בהם מופר האיזון בין העובד למעביד  כמו במקרים הבאים:

    • אי שוויון בין העובד למעביד –  במשא ומתן בין העובד למעביד, מדברים על הפערים הקיימים. החוק מתערב להגנת העובד, בכדי לתקן את עיוות אי השוויון שהתקבל בין העובד למעביד.
    • פערים במעמדות-  כאשר יש חוסר שוויון בין עובדים. ניצול פערים בין מעמדות העובדים לדוגמא עובדי היי טק  שאינם ניתנים לרמת ניצול מאסיבית לעומת עובדי ניקיון שם פער הניצול יהיה גבוה יותר. על כן נדרשת הסדרת רגולציה לכל העובדים לא משנה מעמדם בתוך העבודה. עדיין ללא הסדר המעוגן כחוק בתוך חוזה, תהיה קיימת פריצה לניצול העובדים.
    • ניצול העובד –  ישנם מקומות בהם יש הסדרה של חוזים אך לא של דיני עבודה ועל כן ישנה פירצה לניצול העובד כגון עבודת ילדים, עבודת כפייה, תנאי עבודה לא בריאותיים ועוד. דיני עבודה מספקים הגנה לעובד מפני תופעות אלו. חוזה פרטי בין עובד למעביד הוא חוזה בו נחתמות חובות כל אחד מהצדדים. עורך דין דיני עבודה חיפה, ידע היטב כיצד לשמור על זכויותיכם.

    עורך דין דיני עבודה בעיר חיפה

    עו"ד דיני עבודה חיפה

    קורים מקרים בהם מתגלים פערים וסוגיות סבוכות במקום העבודה הדורשים את שרותיו של עו"ד דיני עבודה. תושבי חיפה, הקריאה הזו היא עבורכם. עו"ד דיני עבודה חיפה, תוכלו למצוא בקלות. לשם קבלת סיוע משפטי, משרדו של עורך הדין ברוטמן ישמח לעזור לכם בכל הקשור לעולם דיני העבודה. אם אינכם בטוחים לגבי החוזה עליו חתמתם בתחילת דרככם במקום העבודה, וכעת מתגלים פערים ביחסי עובד מעביד או שהנכם מרגישים סוג של ניצול מידי המעסיק, עו"ד דיני עבודה חיפה, הוא התשובה אותה אתם מחפשים. במצבים מורכבים מעין אלו דרושים פתרונות יצירתיים למקרים הסבוכים. כמובן בנוסף למתן שרות מקצועי אמין ויעיל.

    לבחור בגורם המקצועי שייצג אותנו בהצלחה בפני בית המשפט

    במידה ואיננו יודעים באיזה עורך דין עלינו לבחור מתוך מגוון עורכי הדין העומדים לרשותנו, נוכל לבצע כמה פעולות. כעת נסקור את אותן פעולות אשר יוכלו לכוון אתכם לביצוע בחירת עו"ד המתאים ביותר עבורכם. תחילה, נוכל לבקש המלצות מחברים, משפחה ומהרשתות החברתיות בהן נקבל מידע באופן המהיר ביותר. שנית, תוכלו לקבוע פגישות ייעוץ עם מספר עורכי דין בנושא בכדי לקבל ייעוץ בסוגיה העומדת בפניכם. בפגישות אלה תתרשמו מעורכי הדין.

    משרד עורכי דין דיני עבודה חיפה

    כחלק מנושא דיני עבודה, ישנו חוזה הנערך בין עובד למעביד אשר מעגן בתוכו את החובות והזכויות ובפרט חקיקת מגן המיועדת להגן על העובד. חוקי מגן הם חוקים המגינים על העובדים ומחייבים את המעביד להעניק תנאי עבודה מינימליים. ,.  חוקי מגן נועדו להגן על זכויותיהם של העובדים, ההסכם נחתם בחוזה אישי בין עובד למעביד, כאשר יסודו של ההסכם הוא, שהעובד יעבוד והמעביד ישלם לעובד בגין עבודתו. כאשר יש צורך לגשת לערכאות משפטיות בדיני עבודה, הן נערכות בערכאות נפרדות בבית דין לענייני עבודה. עורך דין דיני עבודה חיפה מנוסה, ניתן למצוא במשרד עורך הדין חיים ברוטמן בו ישמחו לסייע לכם בכל הקשור לדיני עבודה בין אם אתם עובד ובין אם מעביד. צוות עורכי הדין יסייע לכם לפתור את מורכבות בעייתכם. גם לכם מגיע להיעזר בשרות עורכי הדין הטובים ביותר ממשרדו של עורך הדין חיים ברוטמן.

    עורך דין דיני עבודה בסביבת חיפה

    עורכי דין דיני עבודה חיפה

    • במאה ה-19 בה הונהגו שוק עבדים פשוטו כמשמעו עד המהפכה התעשייתית. בני המעמד הגבוה התעמרו בעובדים ניצלו אותם שרותיהם עד תום במינימום שכר, שלא לומר שכר זעום.
    • ההתייחסות אל העובד באותם זמנים היו ללא התחשבות מינימאלית בזכויות בסיסיות כגון זכויות ורצונות. תנאי העבודה היו מחפירים שסיכנו את בריאותו של העובד במיוחד אם העובד הועסק במפעלי התעשייה ובמכרות. 
    • עובד שנפצע בעת מהלך עבודתו פוטר ממקום עבודתו ללא מתן פיצויים וזכויות. במקום זאת הועסקו ילדיו של ההורה המפוטר, אך גם ילדי המפוטר לא זכו ליחס הוגן ולכבוד במקום העבודה.
    • נשים נאלצו לצאת אל שוק העבודה אך יחד עם זאת גם לדאוג למשק הבית.
    • מצבים אלו אכן מבהירים לנו עד כמה נכון הדבר ליצור מערכת חוקית בה מעוגנים בחוק זכויות העובד. ומתחדדים אף עוד בימינו אלה. באם הנכם מתגוררים בחיפה, תוכלו לשכור את שירותיו של עו"ד דיני עבודה חיפה.

    משרד עו"ד דיני עבודה חיפה 

    כמו בשאר העולם גם מדינת ישראל חוקקה מערך חוקים של דיני עבודה, המסדרים את היחס שבין העובד למעסיק. ניתן לראות כי החוזים הנחתמים בין עובד למעביד מוטים ובצדק, לטובת הגנתו של העובד הנחשב לחוליה החלשה במערכת זו שבין העובד למעביד. אך מעבר לזה מהן הסיבות בגינן נוצרו חוזי הגנה אלו הנחתמים בין עובד למעביד, הנה כמה נקודות היסטוריה:

    האם עורך דין דיני עבודה מומלץ עוסק במקרה של "פיטורים שלא כדין"?

    חשוב מאוד שתבדקו מראש את סכום שכר הטרחה אותו גובה עו"ד. אל תשכחו כי כל תביעה אשר תוגש בשמכם לביהמ"ש לרוב תהיה כרוכה באגרה מסוימת (במידה והמקרה לא פטור מאגרה. לכן קחו בחשבון שתאלצו לשלם שני תשלומים כבדים- הן לעורך הדין והן עבור אגרת בית משפט המשולמת באמצעות מזכירות בתי המשפט. עליכם כמובן לעמוד בתשלומים אלה ולשם כך עליכם לשכור עורך דין המתאים בהחלט לתקציב שלכם. במידה ולא, תמצאו את עצמכם בבעיה כלכלית בנוסף לסוגיה הסבוכה בה הנכם מעורבים. בהחלט. עורך הדין חיים ברוטמן הינו עורך דין דיני עבודה מומלץ ועוסק שנים בסוגיות אלה. בין שלל הנושאים בהם הוא מטפל, הינו עוסק בתיקים בנושאי פיטורים שלא כדין. לכן במידה והנכם נקלעים למקרה מצער שכזה, פנו לעורך דין ברוטמן עוד היום ותזכו ליחס מקצועי אשר יגרום להצלחה בתיקכם.

    עו"ד דיני עבודה חיפה

    עורך דין דיני עבודה מומלץ

    במידה ונתקלם בסוגיה מורכבת מול העובד שלכם, תזדקקו לשירותיו של עורך דין דיני עבודה מומלץ – אליו תוכלו לפנות בכדי שייעץ לכם בדרך המקצועית והיעילה ביותר כיצד עליכם לנהוג. מקרים מורכבים גורמים לא פעם לתסבוכות בין שני הצדדים. אלו מקרים מהם היו מעדיפים להימנע מרבית המעסיקים. עו"ד חיים ברוטמן נתקל במקרים שונים באופן יום יומי במשך שנותיו המקצועיות. הוא יודע לכוון את המעסיקים לדרך הנכונה אשר תביא את התוצאות הטובות ביותר עבור המעסיק.

    עורך דין דיני עבודה חיפה

    אדם אשר גר בשכונת נווה שאנן בחיפה או במרכז הכרמל והסתכסך עם מנהלו האישי בעבודה, יחפש עורך דין דיני עבודה חיפה. עורך דין שכזה יהיה עתיר בניסיון בתחום דיני העבודה ולעיתים אף יעסוק בליטיגציה. עורך הדין חיים ברוטמן עוסק במשך שנים רבות בתחום דיני העבודה וצולח בתיקים סבוכים וקשים. הוא יודע לייצג את לקוחותיו בצורה מקצועית, יעילה והכי חשוב-יצירתית. לשם קבלת מידע נוסף בתחום זה, ניתן לפנות אל משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. משרד מוביל זה מציע סל שירותים בתחום העבודה, המקרקעין, המיסוי, הגבייה, צוואות וירושות והתחום המסחרי. לכל שאלה ובעיה, אתם מוזמנים ליצור קשר.

    עורך דין לדיני עבודה בסביבת העיר חיפה

    עורך דין דיני עבודה חיפה עוסק במקרים אשר התרחשו במקום עבודתכם או בסיטואציות שונות שנוצרו כתוצאה מיחסי עובד ומעביד. ישנם מצבים בהם עו"ד המתמחים בדיני עבודה עוסקים במקביל במשפט הפלילי. זאת עקב מקרים שונים בהם עובדים גנבו ממקום עבודתם או לחלופין נהגו באלימות אשר חייבו את המשטרה להתערב. כאשר מתנהלים שני הליכים במקביל, עו"ד אשר עוסקים במשפט האזרחי מייצגים את לקוחותיהם גם בהליך הפלילי. זכרו כי במשפט הפלילי המדינה היא זו שתובעת ומאשימה שלא כמו במישור האזרחי. בו אדם פרטי יכול להגיש תביעה אזרחית כנגד אדם אחר בעקבות הנזק שנגרם לו.

    עורך דין עבודה

    משרד עו"ד דיני עבודה בחיפה

    כמו כן, עורך דין דיני עבודה חיפה יוכל לסייע לנו במידה ואנו בעלי עסק ואיננו יודעים כיצד עלינו לנהוג בעובדינו מבחינה חוקית. קיימים מעסקים אשר זקוקים לייעוץ והכוונה מעורך דין מקצועי אשר בקיא בתחום זה. לעיתים ייעוץ מקצועי שווה סכום גדול יותר מאשר הסכום אותו גובה עורך הדין המייעץ. זאת מפני שהוא מונע מאותו מעסיק לבצע טעויות מהותיות שיכולות לעלות לו כסף רב מול עובדיו. לאורך כל אזור חיפה ניתן למצוא אינספור עורכי דין המספקים את שירותם בתחום דיני העבודה. כמו כן, כל עורך דין גובה סכום אחר עקב שונות המקרה. לא קיים סכום אחיד אותו יש לשלם עבור עו"ד העוסק בדיני עבודה. עו"ד חיים ברוטמן טוען כי עלות שכר טרחתו משתנה מלקוח ללקוח בעקבות מורכבות המקרה וזמן ההשקעה בתיק.

    משרד עורכי דין לענייני עבודה המוביל באזור חיפה

    ראשית, בכדי שמשפטן יהפוך להיות עורך דין בעל רישיון כחוק, עליו לסיים תואר אקדמאי – תואר ראשון במסלול משפטים הנמשך לפחות שלוש וחצי שנים. לאחר סיום התואר, עורך הדין בוחר היכן הוא הולך להתמחות במשך שנה החל מסיום לימודיו. לאחר שנה זו, עורך הדין לומד במשך מספר חודשים עובר בחינות הלשכה מטעם לשכת עורכי הדין. בחינות אלה כוללות את שלל נושאי הלימוד הרבים אותם למד במשך 3.5 שנים. בחינות הלשכה נחשבות לבחינות קשות ומאתגרות במיוחד ורק עורכי דין אשר בקיאים היטב בכל הנושאים, צולחים בבחינה זו. לאחר סיום הבחינה טוען עורך הדין חיים ברוטמן כי מתחילים חייו האמיתיים והמקצועיים של עורכי דין לענייני עבודה. החל מהרגע בו סיימו את בחינות הלשכה, מגיע השלב בו עליהם לרכוש ידע וניסיון בכדי לייצג לקוחותיהם בצורה המקצועית ביותר.

    עורך דין לענייני עבודה

    עורכי דין לענייני עבודה בחיפה

    חוקי מגן המגינים על אוכלוסיות ספציפיות במקום עבודתם, הסכמים קיבוציים בחברות שונות ובמשרדים ממשלתיים, צווי הרחבה אשר מרחיבים את כלל ההסכמים הקיבוצים, דמי הבראה, תשלום עבור נסיעות, ביטוחים פנסיונים, הפרשות לקרן פנסיה, חוזי עבודה אישיים בין מעסיק לעובד, תקנון ספציפי במקום עבודה ועוד. אלו הנושאים העיקרים בגינם מוגשות רוב התביעות בבית הדין לעבודה. כדי שתוכלו לקבל מענה משפטי מקצועי בנושא זה, צרו קשר עם משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. משרד זה שם לו ליעד לסייע לכל לקוח ולקוח באופן המיטבי והמקיף ביותר. מענה זה מתבסס על פתרונות יצירתיים ויעילים עבור מגוון סוגיות משפטיות מורכבות.

    עורכי דין לענייני עבודה

    לעורכי דין חדשים בעיקר, חשוב מאוד להשתתף בקורסים והשתלמויות בנושא דיני עבודה. יחד עם זאת לעורכי דין ותיקים יותר גם חשוב לבצע ריענון אחת לתקופה. דרך הכשרות אלו אותם עורכי דין לענייני עבודה ילמדו את הנושאים הנדרשים לעומק ויהיו מודעים לשינויי החקיקה הקיימים. עורכי דין לענייני עבודה עוסקים בין השאר ביחסים שבין מעסיק לעובדיו. כיום, כל עובד ומעסיק מודע הן לזכויותיו והן לחובותיו. לכן ניתן לראות שבשנים האחרונות יותר ויותר עובדים ומעסיקים פונים לערכאות משפטיות כאשר אלו נתקלים בסוגיות שונות. עו"ד לענייני עבודה כמו עו"ד חיים ברוטמן, מספקים את שירותם בתחום דיני העבודה לעובדים ומעסיקים רבים במקצועיות רבה.

    עורך דין עבודה

    באילו מקרים ניתן לפנות אל עורך דין עבודה? החל מפיטורין שלא כדין, התעמרות בעובדים, עבודה בשעות נוספות ועוד – במקרים אלו ואחרים ניתן ואף רצוי להסתייע בשירותיו של עורך דין מנוסה בתחום דיני עבודה. כדי שתוכלו לקבל מענה משפטי מקצועי בנושא זה, צרו קשר עם משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. משרד זה שם לו ליעד לסייע לכל לקוח ולקוח באופן המיטבי והמקיף ביותר. מענה זה מתבסס על פתרונות יצירתיים ויעילים עבור מגוון סוגיות משפטיות מורכבות.

    עורך דין עבודה בחיפה

    כל אחד ואחת מאתנו שואפים לממש את הפוטנציאל שלנו בהיבט המקצועי. לשם כך, אנו לומדים במשך שנים רבות, צוברים ניסיון תעסוקתי ובסופו של דבר – מתראיינים למשרות שיקדמו אותנו הלאה. כאשר הרגע המיוחל מגיע ואנו מתחילים לעבוד בעבודות חלומותינו – אין מאושרים מאתנו. בפועל, לעיתים קרובות מדי נדמה שמקום העבודה איננו זוהר ומכבד כפי שדמיינו. לאורך השנים האחרונות, נדמה כי יותר ויותר עובדים מתחומי עיסוק שונים מלינים על המעסיקים שלהם – לאור מגוון נסיבות וזכויות אותן לא קיבלו. לשם קבלת מידע נוסף בתחום זה, ניתן לפנות אל משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. משרד מוביל זה מציע סל שירותים בתחום העבודה, המקרקעין, המיסוי, הגבייה, צוואות וירושות והתחום המסחרי. לכל שאלה ובעיה, אתם מוזמנים ליצור קשר.

    משרד עו"ד עבודה מומלץ

    כאשר אנו מדברים על זכויותיו של העובד, הכוונה היא בין היתר להחזר הוצאות נסיעה, התלמדות ותקופת חפיפה, חופשת מחלה, פיצויי פיטורים, הזכות לדמי אבטלה ועוד. במקרים בהם זכויותיכם נפגעו, חשוב לא לוותר עליהם – ולפנות אל עורך דין עבודה. זאת, לשם קבלת ייעוץ וליווי משפטי מקצועי. יחסי עובד-מעסיק תקינים הם לא עניין של מה בכך. בהתאם, במקרים בהם זכויותיכם במקום העבודה נפגעות, יש למצות את הדין. חשוב לא להתמודד עם אתגרים אלו לבד – כאשר פניה אל עורך דין הינה השלב הנכון עבורכם.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט