לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין מקרקעין חיפה

    תחום המקרקעין הוא תחום נרחב בעולם המשפט. ישנם עורכי דין מקרקעין וישנם עורכי דין העוסקים במשפט האזרחי בלבד ויש מן המשותף בין השניים אך גם יש הרבה מן השונה. עורך דין מקרקעין עוסק בתחום קניה ומכירת קרקעות מקבלן לקונה ונכסים, כאשר עורך דין מקרקעין מלווה את כל תהליך ההעברה של הקרקע. בנוסף לכך על עורך הדין למקרקעין להיות בקיא בכל חוקי המיסוי הקיימים והנוגעים לעניין המקרקעין. לעומת זאת עורך דין אזרחי בתחום, עוסק בעיקר סביב הסכמים שנערכו בין אזרחים. נהוג לחשוב שעיקר הפעילות מתרחשת במרכז הארץ. אך לא כך הדבר. ניתן בהחלט למצוא עורך דין מקרקעין בחיפה כמשרדו של עורך הדין חיים ברוטמן הממוקמת בחיפה, עוסק משרדו בתחום מיסוי המקרקעין.

    עו"ד מקרקעין חיפה

    ישנם לא מעט עורכי דין העוסקים בתחום המקרקעין. אך לא כל עורך דין הממוקם באזור מרכז הארץ מעיד על טיבו. ניתן למצוא עורך דין מקרקעין חיפה, עבור כל מי שמתגורר באזור. כך שאם אתם תושבי חיפה והסביבה , אינכם צריכים למהר ולנסוע למרכז הארץ בכדי לקבל את שרותיו של עורך דין מקרקעין. אך מעבר למיקום ולנגישות שמקלה מאוד, ישנם גם פרמטרים נוספים החשובים לצורך בחירת עורך דין מקרקעין. עורך דין מקרקעין יסייע לכם בכל הקשור במערכת המיסוי מקרקעין כמו מס שבח, מס רכישה, היטל השבחה. ישנם מקרים בהם החוק מתיר פטורים בחלק מהעסקאות על מיסים אלו, על כן חשוב להיוועץ עם עורך דין מקרקעין שילווה אתכם בכל התהליך.

    • בררו אילו פרויקטים לקח ועסק עורך דין לענייני מקרקעין.
    • כדאי לבדוק יחד עם עורך הדין מקרקעין  באילו תיקים צבר ניסיון בתחום המקרקעין, כמו ליווי יזמים, רכישה מקבלנים או שעיקר התמחותו היא עם לקוחות פרטיים ומתווכים.
    • חוות דעת חיובית והמלצות הם תמיד ערך מוסף בבחירת עורך הדין איתו תרצו לעבוד ולקבל את שרותיו וכמובן התרשמות ותקשורת טובה בין הלקוח לעורך הדין.

    משרד עו"ד מקרקעין חיפה

    דיני מקרקעין ומיסוי לא מה שחשבתם

    למי מתושבי חיפה המחפשים אחר עורך דין מקרקעין חיפה, הכירו את משרדו של לעורך הדין חיים ברוטמן, הממוקם בצ'ק פוסט חיפה. צוות עורכי הדין המומחים לענייניי מקרקעין ומיסוי, ישמחו לעזור ולסייע לכם בעת רכישת או מכירת קרקע, וליידע אתכם בפרטים הקטנים והחשובים שתדעו לפני ביצוע עסקת מקרקעין. משרד עורך הדין ברוטמן דוגל במצוינות בשרות ובמקצועיות, תוך כדי שימת דגש על רצונותיו של הלקוח ומתן פתרונות יעילים לסוגיות משפטיות סבוכות. צרו קשר עם משרדו של עורך הדין ברוטמן וחסכו מעצמכם את חוסר הידיעה שעלול להתגלות מאוחר מידי. 

    עורך דין נדלן חיפה

    עורך דין נדל"ן חיפה

    רוב האוכלוסייה יודעת היטב שכשאומרים נדל"ן, הכוונה היא לבתים. וכשאדם מעוניין לקנות בית מגורים או לשם עסק, השאלה שעולה היא מדוע בעצם צריך עורך דין לנדל"ן? מדוע בעצם לא לקיים את העסקה בין שני אנשים כשהאחד מעוניין למכור והשני לקנות. מה הצורך בעורך דין נדל"ן בעניין קנייה ומכירה של מבנה? ובכן העניין הוא שכאשר אדם מעוניין לקנות בית לצורך מגוריו או לצורך עסק, עליו לדעת שמתוקף חוקי המדינה עליו לשלם מיסוי מקרקעין. עורך דין נדל"ן הוא עורך דין הבקיא בכל מיסוי המקרקעין, ועל כן רצוי מאד שאת תהליך המכירה והקנייה ילווה עורך דין מקרקעין. בכל הנוגע לטיפול עורך דין נדלן חיפה, ניתן למצוא את משרדו של עורך הדין חיים ברוטמן, הממוקם בחיפה. משרד עורך הדין חיים ברוטמן שם לו לייעד ללוות את כל לקוחותיו בשרות אישי וצמוד על יד עורכי דין מקצועיים, בה ניתנת ללקוח חבילת שירותים מותאמת אישית. בין אם מדובר על עו"ד לענייני ירושה או חוזים , תושבי חיפה והסביבה, אם חיפשתם עורך דין נדלן חיפה, תדעו כי מבוקשכם נמצא במשרדו של עורך הדין ברוטמן.

    עו"ד נדלן חיפה

    מהו נכס נדלני?

    השאלה אם מיטלטלין המחוברים לקרקע נחשבת למקרקעין, היא שאלה שהתחבטו בה רבות בעולם המשפט. על פ החוק בישראל המגדיר מהו מקרקעין, ישנם שתי הגדרות שונות לעניין המתייחס למקרקעין. תושבי חיפה והצפון, אתם צריכים עורך דין נדלן חיפה שילווה אתכם בעת רכישת או מכירת מקרקעין. כך תוכלו לעמוד על ההבדלים בין מיטלטלין הנחשבים כמקרקעין ובין אלו שלא. נביא חלק מהקריטריונים המעמידים את המטלטלים כנכס נדלני או לא:

    • מבחן הכוונה- זהו המבחן העיקרי המאפשר לזהות האם המבנה הבנוי על הקרקע נכלל בהגדרת מקרקעין  או לא, והיא כאשר הייתה כוונה לכתחילה בחיבורו של האובייקט לקרקע כחיבור קבוע או ארעי
    • המבחן הפיסי-  האם ניתן לנתק את האובייקט מהקרקע ללא גרימת נזק לאובייקט או למקרקעין
    • מבחן זהות המקרקעין וערכם הכלכלי לאחר ניתוק האובייקט- מבחן זה רוצה לבדוק האם בעת ניתוק המיטלטלין מן הקרקע יאבד ערך המקרקעין את זהותם ומאפייניו באופן  ניכר.

    ובכן כל אלו הן סוגיות עליהן יש לתת את הדעת בעת קניה ומכירה של מיטלטלין, שרק עורך דין העוסק בחוקי מקרקעין ידע לענות על כך. תושבי חיפה והסביבה, אין זה אומר שכעת עליכם לחפש ליווי עורך דין מקרקעין באזור המרכז, עורך דין נדלן חיפה תוכלו למצוא בקלות. משרדו של חיים ברוטמן מתמחה בדיני מקרקעין ונכסי דלא ניידי, ואנשי הצוות ידעו לענות לכם על סוגיות סבוכות אלו.

    משרד עו"ד נדל"ן חיפה

    תושבי חיפה והסביבה

    המדינה עוברת כעת גל הפשרת קרקעות, ובנייה מסיבית בכל הארץ בכלל ובצפון בפרט. לשם כך ישנה חשיבות מרובה לקיום תהליך המכירה והקנייה של מקרקעין בצורה קלה וידידותית בעזרת עורך דין נדל"ן שילווה אתכם בתהליך. עורך דין נדל"ן חיפה, זהו משרדו של עורך הדין חיים ברוטמן , המתמחה  בדיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין. תקבלו שרות אמין מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ופתרונות יצירתיים לבעיות משפטיות סבוכות. מעוניינים לדעת  מה דין המיטלטלין שלכם? צרו קשר עם משרד עורך דין חיים ברוטמן  וקבלו תמונה מדויקת על הצעד הבא שתעשו.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט