לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין דיני עבודה בקריות

    במידה והנכם מתגוררים באזור עמק זבולון והנכם מעורבים בסוגיה קשה מול המנהל שלכם במקום עבודתכם, אשר לא נהג עימכם כדין, וודאי תזדקקו לשירותיו של עורך דין דיני עבודה בקריות שיוכל לסייע לכם כיצד לפעול נכונה בעניין. עו"ד חיים ברוטמן הינו עו"ד המתמחה בדיני עבודה ומספק את שירותיו לכלל תושבי האזור: קריית ים, ביאליק, מוצקין ואתא. בקריות תוכלו למצוא שלל עורכי דין העוסקים בדיני עבודה אך החוכמה היא למצוא את הטוב ביותר עבורכם. עו"ד לענייני עבודה כמו עו"ד חיים ברוטמן, מספקים את שירותם בתחום דיני העבודה לעובדים ומעסיקים רבים במקצועיות רבה.

    עורך דין לענייני עבודה בקריות

    בין אם אתה עובד ובין אם אתה מעסיק המועסקים באזור הקריות, ונקלעתם למצב בו הנכם זקוקים ליד מכוונת במצב מורכב שנוצר במקום עבודתכם, עורך דין דיני עבודה בקריות יוכל לעזור ולסייע לכם ליישב את ההדורים והפערים שנוצרו בין העובד למעביד. לעיתים מדובר במצבים מורכבים שלא ניתנים להכרעה ללא טביעת ידו של עורך דין לדיני עבודה. צוות משרדו של עורך הדין ברוטמן הממוקם בחיפה, יסייע לכם להבהיר ולייצג אתכם בעת הצורך בבית דין לענייני עבודה בין אם אתה עובד או מעביד. עורך דין לדיני עבודה יבדוק את כל נתוני המקרה שלכם בבסיסו האם קיימים יחסי עובד מעביד תקינים המעוגנים בתוך החוזה והאם קיימת חקיקת מגן המגינה על העובד והיא גוברת על כל ההסכמות החוזיות בין הצדדים. תושבי הקריות, אם ברצונכם למצוא עורך דין דיני עבודה בקריות, צוות עורכי הדין ממשרדו של עורך דין ברוטמן הממוקם בצ'ק פוסט חיפה, יעניק לכם סיוע  ופתרונות יצירתיים לסוגיות משפטיות סבוכות בגישות משפטיות חדשניות.

    משרד עורך דין דיני עבודה בקריות

    כאשר נקלעים למצבים של פערי יחס עובד מעביד, העניין מצריך את שרותיו של עורך דין דיני עבודה בקריות, משום שמצבים מורכבים עלולים להתגלות בתוך מקום עבודה. עורך דין לדיני עבודה מייצג גם את העובד וגם את המעביד, כל עניין לגופו. מעבר להיותו של העובד החוליה החלשה הנה עוד כמה הצדקות לנתינת מתן הגנה לעובד בתוך החוזה:

    • הגנה על העובד היא הגנה על כבודו של העובד. היחס אל מקום עבודתו של העובד היא כמקום להבעת יצירתו של העובד, מקום עבודה שאינו מאפשר זאת נקרא מקום עבודה מנוכר
    • עצם מהותם של דיני העבודה, הם למען שמירת האיזון בנוגע לפערים הקיימים בין עובד למעסיק. תפקידם של דיני העבודה הוא לאזן בין פערים אלו.
    • נימוק פילוסופי פוליטי מעלה את סוגיית הסולידריות שאומרת כי על כל אחד מבני האדם לדאוג  לאנשים החיים כקולקטיב שיחיו בכבוד אנושי זאת, על פי ההנחה של הליברליזם.

    עו"ד דיני עבודה בקריות

    עו"ד דיני עבודה בקריות

    אם נקלעתם למצב סבוך בין עובד למעביד, אינכם צריכים לטרוח ולחפש רחוק. תוכלו למצוא עורך דין דיני עבודה בקריות. כל מקום עבודה המכבד עצמו, מחויב על פי חוק לערוך חוזה עבודה עם עובדיו. ישנו חוזה עבודה פרטי בו נכתבים ונחתמים חובותיו וזכויותיו של כל אחד מהצדדים. כאשר גם בכתיבת חוזה עבודה פרטי בין עובד למעביד, הנטייה היא לטובת תנאי העסקתו של העובד הנחשב כחוליה החלשה לעומת המעסיק. אם נקלעתם למצב המצריך את שרותיו של עורך דין דיני עבודה בקריות, תוכלו להיעזר בשרותיו של משרד עורך הדין חיים ברוטמן. צוות עורכי הדין ממשרדו של עורך הדין ברוטמן ישמח לסייע לכם במצבים הסבוכים האלו של דיני העבודה.

    האם עורך דין דיני עבודה בקריות יכול לספק את שירותיו בכל הארץ?

    כל עורך דין, בוחר את האזור בו יספק את שירותיו. קיימים עורכי דין שונים אשר עובדים ומייצגים לקוחות בכל הארץ- מדן ועד אילת. בעידן המודרני, התחבורה השתדרגה באופן ניכר ולכן כל עו"ד יכול לייצג את לקוחותיו בבתי המשפט השונים הנמצאים לאורך כל רחבי הארץ. כמו כן, מדינת ישראל הינה מדינה קטנה יחסית ולכן במידה ולקוח מעוניין בייצוג עורך דין דיני עבודה בקריות אף על פי שאינו מתגורר באזור- זהו מצב בר ביצוע.

    האם כל עורך דין דיני עבודה בקריות עוסק בליטיגציה?

    ליטיגציה הינו מושג המתאר מצב בו עורך דין מייצג את לקוחותיו בבית המשפט אל מול הצד השני. עו"ד חיים ברוטמן אשר עוסק בליטיגציה, הינו עורך דין מומחה אשר יודע להציג בפני בתי המשפט את העובדות והנסיבות הרלוונטיות בכדי לגרום להצלחת לקוחותיו בתיקים השונים. ניתן לומר כי לא כל עורכי הדין עוסקים בליטיגציה ומייצגים את לקוחותיהם בפני בתי המשפט. בסופו של יום רוב הלקוחות לא מגיעים להסכמות בניהם באופן עצמאי ולכן בית המשפט הוא אחת הברירות לפתרון סכסוכים באופן חוקי. צרו קשר עם משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. משרד זה שם לו ליעד לסייע לכל לקוח ולקוח באופן המיטבי והמקיף ביותר. מענה זה מתבסס על פתרונות יצירתיים ויעילים עבור מגוון סוגיות משפטיות מורכבות.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט