לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין לענייני ירושה בחיפה

    להתמודד עם הבירוקרטיה של האובדן

    כאשר אדם אשר יקר לנו הולך לעולמו, בין אם בעקבות מחלה, תאונה או בשיבה טובה, בנוסף להתמודדות עם האבל על לכתו יהיה עלינו לטפל בעניינים בירוקרטיים כמו ארגון הלוויה למנוח, סידור קבורתו וטיפול בעיזבונו. אם המנוח לא כתב צוואה בה הוא מחלק את רכושו, נכסיו וממונו ליורשים שבחר טרם מותו, יהיה עליכם לפנות אל רשם הירושות ולהגיש בקשה לצו ירושה. צו הירושה למעשה יחלק את העיזבון של המנוח בין יורשיו החוקיים לפי הנהלים הקיימים במדינת ישראל, בהתחשב במצבו המשפחתי. עם זאת, פעמים רבות האובדן קשה מנשוא לבני המשפחה של המנוח, והם יעדיפו לייפות את כוחו של עורך דין לענייני ירושה בחיפה או באזור מגוריהם, על מנת שינהל בעבורם את ההליכים הבירוקרטיים ויתנהל מול רשם הירושות עד להוצאת צו הירושה.

    עו"ד ירושה בחיפה

    החשיבות של כתיבת צוואה

    המחוקק קבע בחוק הירושה כי ישנן 4 דרכים לכתיבת צוואה כך שיהיה לה תוקף משפטי מחייב – צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בפני רשות וצוואה בעל פה שניתן לבחור ביניהן באופן חופשי (מלבד צוואה בעל פה, אשר תהיה תקפה בתנאים מסוימים הכתובים בחוק), על מנת להקל על פעולת כתיבת הצוואה ולאפשר לאנשים לעשות כן גם ללא ייעוץ משפטי. בסופו של יום, כתיבת צוואה היא פעולה בעלת חשיבות רבה, הן לאדם המנוח והן למשפחתו – הצוואה למעשה משקפת את רצונותיו של המנוח בכל הנוגע לחלוקת רכושו, נכסיו וממונו ליורשים שיבחר, כאשר הוא אף יכול להציב תנאים מסוימים לקיומה בהתאם להשקפותיו. מן הצד השני, הצוואה גם יכולה להקל באופן משמעותי על משפחת המנוח ואף למנוע סכסוכי ירושה משפחתיים, בזכות ההוראות הברורות של היקף הרכוש וחלוקתו לזוכים אשר כלולות בה. כך, כתיבת צוואה תמנע את הצורך לשכור את שירותיו של חוקר פרטי ולשלם כספים רבים על מנת לאתר את הנכסים והחשבונות של המנוח גם אם לא שמר רישום מסודר של מסמכים.

     

    עורך דין לענייני צוואה בחיפה

    עורך דין לענייני צוואה בחיפה

    לא לחשוש לפנות לעזרה משפטית

    על אף שמטרתה של צוואה היא לשקף את רצונו של אדם בכל הנוגע לחלוקת רכושו, נכסיו וממונו לאחר מותו, ישנם מקרים בהם לאחר פטירתו של האדם מתגלה כי הצוואה שהשאיר אחריו לא משקפת את הרצונות שהביע בחייו. במקרים מעין אלו, חשוב לפנות אל עורך דין לענייני צוואה בחיפה או באזור מגוריכם על מנת להגיש לרשת הירושות התנגדות לצו קיום צוואה ובהמשך גם לקבל ייצוג בבית המשפט. עורך הדין יבנה בעבורכם אסטרטגיה משפטית וטיעונים מוצקים על מנת לשכנע את בית המשפט כי אכן נפל פגם בצוואה וכי יש למנוע את קיומה כלשונה. עורך הדין חיים ברוטמן הוא עורך דין אשר מתמחה מזה שנים רבות בדיני משפחה, וליווה אין ספור משפחות בהליכים משפטיים מורכבים ופשוטים כאחד במקצועיות ובמסירות. דיני המשפחה הם תחום מורכב, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על סכסוכים בתוך המשפחה כמו סכסוכי ירושה, התנגדות לצוואה ואפילו גירושין, ולכן עורך הדין ברוטמן חרט על דגלו להעניק לכל לקוח ולקוח יחס אדיב, מכיל, מבין ותומך, תוך שמירה על האינטרסים והזכויות שלו. לייעוץ משפטי ראשוני חייגו למספר 04-8100170 ונחזור אליכם בהקדם.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט