לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין לשון הרע חיפה

    הרשתות החברתיות הביאו אל מרכז השיח הציבורי מגוון נושאים שקשורים להוצאת דיבה, ללשון הרע ולפגיעה בכבודו של אדם זה או אחר. המלצות או השמצות על אודות בתי עסק כאלה ואחרים וכמובן דברים מפורשים שיש בהם עלבון, פגיעה אישית וגם כל מה שעלול לגרור אחריו מעשה אלימות או המשך של הסתה – כל אלה הפכו לפעולות ומעשים כמעט שגרתיים ולא מעט אנשים אכן נפגעים מהם. כאשר יש חשש שמילים שנכתבו או נאמרו בפומבי הם פגיעה ממשית חשוב להתייעץ עם עורך דין לשון הרע חיפה (במידה וגרים באזור הצפון, חיפה והקריות) על מנת לבחון את האפשרויות להתמודד עם העניין.

    מה התפקיד של עורך דין לשון הרע חיפה ובכל הארץ?

    המחוקק הבהיר במפורש מתי מילים ייחשבו כהוצאת לשון הרע או כהוצאת דיבה, זאת בשל התרבות מקרים של תביעות ותלונות שמקורן בפעילות ברשתות החברתיות. יש גם לא מעט מקרים שבהם בהחלט אפשר להביע בכתב דעה שלילית והיא לא תיחשב כלשון הרע. בדיוק לשם כך צריך לקבל את חוות הדעת המקצועית של עורך דין לשון הרע חיפה (או בכל מקום שסמוך לאזור המגורים) והוא זה שיסביר את המצב, את המשמעות של הדברים שנכתבו ואת המשמעות המשפטית. הוא גם ימליץ איך כדאי להתקדם ומה יהיה הכי כדאי לעשות במקרה המדובר.

    להימנע מלשון הרע ולעשות שימוש מושכל ברשת האינטרנט

    מה שבאמת צריך לדעת זה את חוקי הוצאת לשון הרע על מנת להימנע מהם מלכתחילה. תמיד אפשר לפנות אל עורך דין לשון הרע חיפה או בכל הארץ ולקבל ייעוץ אך הכלל המנחה הוא שגם ביקורת שלילית צריכה להיות עניינית ולהתייחס לפן המקצועי של שירות שניתן ללא התייחסות אישית לאדם שממנו התקבל השירות. חשוב שכמה שיותר ממשתמשי הרשתות החברתיות יידעו את זה וכך יחסכו מעצמם לא מעט עוגמת נפש.

    משרד עו"ד חיים ברוטמן מציע ליווי וייעוץ בנושאי הוצאת לשון הרע ומגוון תחומים משפטיים שקשורים לכל מעגלי החיים. כאן תקבלו שירות מעולה, דיסקרטי ואמין.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט