לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לפני כל עסקת מקרקעין בחיפה יש לפנות למומחה

    כל עסקת מקרקעין חייבת להתבצע ולהיות מלווה על ידי עורך דין מקרקעין חיפה או על ידי עורך דין מכל מקום אחר בארץ. יש מי שיבחר עורך דין שהמשרד שלו ממוקם בסמיכות למקום המגורים או העבודה ויש מי שיבחר עורך דין על פי המיקום נשוא הדירה או הנכס. יש אנשים שחושבים שהם יכולים לגשת לעסקת מכירה או השכרה של דירה באופן עצמאי וכך לחסוך את ההוצאה של שירותי עורך הדין אך בפועל הם עלולים למצוא את עצמם מפסידים לא מעט כסף בשל סעיפים לא מובנים בחוזה שלהם. 

    מתי צריך לפנות לשירותיו של עורך דין מקרקעין חיפה?

    הדבר הנכון והחכם ביותר הוא לשכור שירותים של עורך דין מקרקעין חיפה שיש לו ניסיון בתחום המקרקעין על מנת שילווה את הלקוח שלו, ללא קשר אם הוא מוכר, קונה, משכיר או שוכר. עסקאות מקרקעין הן עסקאות שהמשמעות שלהן היא סכומי כסף גדולים מאד ולכן לא מומלץ להתנהל בהן ללא עורך דין. עורך הדין יסייע בניסוח החוזה, יקרא חוזה קיים ויוודא שהזכויות של הלקוח שלו נשמרות, שסעיפים נרשמים בהסמכה לאחר שהוסכם עליהם בעל פה ושהעסקה כשרה וחוקית. ישנן פעולות מקדימות שצריך לבצע והלקוח בעצמו לא בהכרח אפילו יידע עליהן. כאשר הוא יהיה מלווה על ידי עורך דין תהיה לו הכוונה צמודה. 

    החשיבות של ליווי עורך דין

    כאשר אדם ללא ידע או השכלה משפטיים לוקח לידיו חוזה או הסכם חשוב כמו הסכם שקשור למקרקעין לא בטוח שהוא יבין לעומק את המשמעות של הסעיפים המופיעים בהסכם ולכן הדבר הנכון עבורו יהיה שכירות שירותי עורך דין מקרקעין חיפה שילווה אותו, יוודא שהחוזה נכון, מדויק ומתאים לסיטואציה ובאופן כללי ידאג שהזכויות של הלקוח שלו נשמרות. שכר הטרחה של עורך הדין יהיה כאין וכאפס לעומת סכומי כסף גדולים שהלקוח יכול לחסוך. במשרד חיים ברוטמן – עריכת דין שמו למטרה להעמיד את הלקוח במרכז ולספק שירותים משפטיים ברמה גבוהה ועם ניסיון רב גם בתחום המקרקעין.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט