לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין ירושה

    עורך דין לענייני ירושה עוסק בכל התחומים הנמצאים תחת נושא צוואות וירושות. החל מעריכת צוואה ועד למימושה לאחר מות הלקוח. בנוסף, תחומים כגון: התנגדות לצוואה, עדכון צוואה וחלוקתה ליורשים החוקיים וטיפול בחלוקת הרכוש – גם הם חלק מתחום העיסוק של עו"ד העוסק בכך. עו"ד חיים ברוטמן, העוסק בתחום הירושה והצוואה, מבצע עבודתו נאמנה בעבור אלפי לקוחות ועושה אותה במקצועיות רבה.

    משרד עורך דין לענייני ירושה

    – באילו מקרים נזדקק לסיוע? 

    במידה והורינו מעוניינים בעריכת צוואה בצורה מסודרת ושתהיה בעלת תוקף ביום הדין, ניתן לפנות לעורך דין לענייני ירושה. אותו עורך דין יידע לפרוס בפנינו קשת רחבה של נקודות עליהן הורינו צריכים לחשוב טרם חתימתם על אותה צוואה.

    בתחום זה, חשוב מאוד למצוא עו"ד שמתמקצע בעריכת צוואות בכי למנוע מצבים קשים לאחר מות המוריש. מצבים בהם חלק מהמשפחה מתנגדת לצוואה בעוד המוריש אינו נמצא עוד בחיים. את הירושה יורשים רק לאחר מות המוריש והיא נגזרת כתוצאה מהצוואה אותה כתב המוריש טרם מותו.

    ישנם מצבים בהם אדם הולך לעולמו ולא משאיר אחריו צוואה. במקרים אלו על היורשים החוקיים; ילדים, בעל או אישה לפעול בעצמם יחד עם עורך דין לענייני ירושה על מנת לקבל צו ירושה. זו פרוצדורה המלווה בהליכים בירוקרטים שונים אותם רק עו"ד הבקיא בתחום ידע לבצע היטב.

    עורך דין לענייני ירושה

    מהי העלות?

    כיום לא קיים בחוק סכום מסוים אותו ניתן לגבות עבור טיפול במקרים של צוואות וירושות. כמו כן, טוען עו"ד חיים ברוטמן העוסק בתחום, כי שכר טרחתו משתנה מלקוח ללקוח בעקבות שעות ההשקעה והעבודה שלו בתיק. הוא עוסק במקרים סבוכים בהם מעורבות נפשות רבות- דבר המקשה על קיום הצוואה ועליו להתמודד עם כל המשתמע מכך. החל ממריבות חוזרות ונשנות בין חלקי המשפחה ועד הגעת הסכומים הכספים המגיעים לכל יורש ישירות לחשבונו. בעולם הירושות על עורך דין לענייני ירושה לפעול בהגינות ובשקיפות מול לקוחותיו ולתת להם את הבטחון שהוא יהיה עבורם ביום קיום הצוואה.

    עורך דין ירושה

    עורך דין לענייני צוואה

    עורך דין לענייני צוואה ילווה אותנו בכל הנוגע לצוואה אותה נרצה לערוך. כמו כן, עורך הדין הנבחר יטפל באותה צוואה כאשר במועד קיומה. עו"ד לענייני צוואה עוסק בתחום הירושות ובכל הנובע מהן. עורך דין חיים ברוטמן, העוסק בתחום דיני ירושה וצוואה, בקיא בתחום זה ויודע לתת את המענה המקצועי והיעיל ביותר עבור לקוחותיו בעקבות ניסיונו רב השנים בתחום.

    משרד עורך דין צוואה

    עורך דין העוסק בתחום הצוואה מתמחה בעיקר בתחום המשפט האזרחי. תחום המשפט האזרחי הינו תחום רחב וכולל בתוכו את כלל הנושאים במשפט הפרטי מלבד המשפט פלילי ותחומים נוספים.

    לרוב, עורך דין לענייני צוואה עוסק הן בדיני ירושות וצוואות ובמקביל בתחומים נוספים כגון דיני מקרקעין. דינים אלו קשורים והולכים יחדיו עם תחום הירושות. חוץ מכספים אותם מורישים הורים לילדיהם, לעיתים קרובות נכסי העיזבון כוללים נכסי מקרקעין. ועל כן, יש להתחיל תהליך מסוג אחר הקשור לתחום דיני מקרקעין. יש לרשום את אותו נכס על שם היורש החוקי, להעביר את הרישום בטאבו ולטפל בכלל המסמכים אל מול הרשויות המנהלות את הקרקעות כגון מנהל מקרקעי ישראל. בנוסף, יש לקוחות אשר צריכים לשלם מיסים מסוימים בגין קבלת נכס כזה או אחר. אלו סוגיות מורכבות ולכן על עורך דין לענייני צוואה להבין בכמה נושאים במקביל. כך יוכל לפרוס בפני לקוחותיו את כל המידע הרלוונטי עבורם.

    מהן התכונות החשובות לעורך דין לענייני צוואה?

    צוואות וירושות הינו תחום שיש להתמקצע בו. זהו תחום מורכב המלווה בסוגיות שונות. לכן, על עו"ד העוסק בו, להבין היטב בדינים המצויים בחוק. עו"ד חיים ברוטמן, עורך דין לענייני צוואה, טוען כי עורך דין העוסק בתחום זה צריך לגלות מעבר למקצועיות- אנושיות, רגישות ועדינות. לעיתים מגיעים למשרדו לקוחות אבודים לאחר שאיבדו את האדם היקר להם מכל. ברגעים אלה, בעל מקצוע שאינו רגיש ושאינו יודע לגלות אמפתיה עבור לקוחותיו, זהו חסרון עצום עבורו ועבור הלקוחות העתידים לבחור בו.

    עו"ד ירושה

    עורך דין צוואות וירושות

    עורך דין צוואות וירושות עוסק בעריכת צוואה לאדם המעוניין בכך ובטיפול במימושה. לאחר מות המוריש עו"ד עובר לטפל בעיזבון אותו הוריש אחריו. משפחות שונות מגיעות לפתחם של שערי בית המשפט עקב התנגדותם לצוואה מסוימת שנכתבה על ידי המוריש. עו"ד חיים ברוטמן מייצג לקוחות רבים בבתי המשפט בתחומים אלה וצולח בתיקים אלו עקב עבודתו המקצועית והיצירתית אשר חשובה ביותר במקרים כאלה.

    האם עורכי דין לדיני צוואות וירושות עוסקים בנוסף בייפוי כוח מתמשך? 

    צוואות נכתבות בשעה שבעל הצוואה נמצא בחיים ודואג לרכושו לאחר יום מותו.

    ירושה עוברת ליורשים החוקיים על פי צוואתו של המוריש כאשר הוא כבר איננו נמצא בחיים.

    לעומת זאת, ייפוי כוח מתמשך דואג לזכויותינו שלנו כאשר נהיה בחיים ולא תהיה באפשרותנו לדאוג לעצמנו עקב מצב פיזי או מצב נפשי רעוע. עורך דין צוואות וירושות עוסק לרוב גם בתחום עריכת ייפוי כוח מתמשך כיוון שיש לו זיקה מסוימת לתחום הצוואות והירושות. אותו ייפוי כוח מתממש כאשר האדם עדיין נמצא בחיים שלא כמו מימוש צוואה והורשה שמבוצעת רק לאחר מות המוריש.

    תחום צוואות וירושות הינו תחום רחב אשר טומן בחובו תחומי טיפול רבים. על עורך הדין העוסק בדינים אלו לדעת לייעץ היטב ללקוחות המגיעים למשרדו ולתת להם את כל המידע הנחוץ והדרוש להם לשם עריכת צוואה מסודרת והוגנת.

    איך נדע שבחרנו בעורך דין צוואות וירושות מקצועי? 

    עורך הדין חיים ברוטמן מציין בפנינו כי לא כל עו"ד אשר עוסק בתחום זה, משמע כי הוא מקצועי וניתן לסמוך עליו בוודאות. כאשר אתם ניצבים בפני סיטואציה של טיפול בירושה או צוואה, בדקו תחילה מול עורך הדין מה הניסיון שלו בתחום. שוחחו עימו ואף קבעו פגישה ראשונה. רושם ראשוני וההתרשמות שלכם בתור לקוחות לא פחות חשובה מנושאים אחרים.

    תוכלו בנוסף לקבל חוות דעת שונות ברשתות החברתיות ובעולם התוכן הרחב הנמצא בכף ידנו. כיום נוכל לקבל מידע על כל עו"ד טרם הפגישה עימו ולכן בדקו היטב לפני התקשרותכם עימו.

    עורך דין לענייני ירושה

    עו"ד ירושה

    עו"ד ירושה הינו עורך דין העוסק בדיני ירושה וצוואה. עורך דין מסוג זה עובד אל מול הגוף הממשלתי "הרשם לענייני הירושה" ובקיא בתחום הירושות והצוואות. בכדי להתמקצע בתחום זה, עורך דין ירושה לוקח חלק בהכשרות רבות ובקורסים שונים על מנת לצבור ידע נוסף בכל הקשור לתחום ולחידושים החלים בו. עורך דין חיים ברוטמן עוסק שנים רבות בנושאים הללו ודואג להתעדכן בכל שינויי החקיקה והפסיקה הקיימים המשתנים מעת לעת.

    במה עוסק עו"ד ירושה?

    עו"ד ירושה עוסק בכל עולם הירושות והצוואות. להלן תחומי עיסוקו:

    עריכת צוואה, טיפול בצוואה, בדיקת צווי ירושה, טיפול בחלוקת הרכוש המשותף, מתן ייעוץ בנושאים שונים, הכוונה ועוד. עו"ד ירושה עובד באופן שוטף מול הרשם לענייני ירושה. גוף זה הינו הגוף הממשלתי הרשמי העוסק בתחומים אלה ולכן הטיפול מתנהל מולו.

    על עו"ד ירושה להיות מקצועי ובקיא בחקיקה המתחדשת. בנוסף לעובדה שהוא עוסק בתחום כל כך רגיש. פעמים רבות עו"ד פוגש לקוחות הנמצאים בסוף חייהם, קשישים או לחלופין אנשים צעירים החולים במחלה סופנית ורוצים עד מאוד לדאוג ליקיריהם באמצעות הורשה של כל נכסיהם. עורך דין שניצב מול מצבים כאלה צריך לגייס כוחות נפשיים יחד עם מקצועיות רבה. להקשיב לליבם של הלקוחות ולתת להם הרגשה שיש כאן אדם מעבר להיותו עו"ד ירושה שמטפל בעניין.

    האם עו"ד ירושה עוסק בנוסף בתחום הנדל"ן? 

    עורכי דין רבים העוסקים בעולם הירושות עוסקים במקביל בעולם הנדל"ן. ברוב במקרים, לאחר שאדם הולך לעולמו נשארים לו נכסים שונים. לרוב נכסים אלו מתבטאים בנכסי נדל"ן כגון דירות, חנויות ומשרדים אותם יורשים היורשים החוקיים של הנפטר. לכן על עו"ד ירושה לדעת לעסוק גם בתחום רישום נכסים בטאבו ובכל הקשור להעברת זכויות של נכסים מאדם אחד למשנהו. עורך הדין חיים ברוטמן עוסק הן בענייני צוואות וירושות והן בדיני מקרקעין. לטענתו, קיימת זיקה מוחלטת בין ירושות ועיזבונות לבין תחום דיני מקרקעין. לכן, עליו להבין בשלל התחומים בכדי להעניק ללקוחותיו את השירות היעיל ביותר.

    עו"ד צוואות וירושות

    עו"ד צוואה

    עו"ד צוואה הינו עורך דין העוסק בעולם עריכת צוואות וטיפולן. עורך דין צוואה עבר הכשרות רבות בתחום שהפכו אותו למקצוען בתחומו. עורך דין חיים ברוטמן עוסק בתחום זה ומסייע ללקוחותיו הרבים בעריכת צוואות ומייעץ להם כיצד לערוך צוואה הוגנת ונכונה על פי כל הכללים הנכונים. לעיתים עו"ד ברוטמן, מגיע לבתיהם של אותם לקוחות על מנת להחתים אותם על צוואות עקב העובדה שאינם מסוגלים להגיע מבחינה פיזית למשרדו.

    באילו מקרים נזדקק לשכור את שירותיו של עו"ד צוואה?

    לקוחות המעוניינים בעריכת צוואה בצורה מוסדרת וחוקית עליהם לפנות לעו"ד צוואה בכדי לקבל מענה על בקשתם. עו"ד צוואה יזמן את לקוחותיו למשרדו. שם ידונו בנושאים החשובים ביותר ללקוח אותם ירצה לכלול בצוואתו. יחד עם זאת, עורך דין מקצועי יסביר ללקוחותיו מה נכון וכיצד לכתוב פרטים שונים בצוואה. ייעוץ נכון של עו"ד צוואה מקצועי יכול למנוע בעתיד בעיות שונות כגון התנגדות לצו קיום צוואה או סיטואציות לא נעימות אחרות אשר מתרחשות לעיתים קרובות עקב הרצון לקיים את הצוואה אשר נכתבה בידי המנוח.

    לא תמיד קל לקיים צוואה בדרך אותה רצה הנפטר ולעיתים עו"ד צוואה נתקל במקרים קשים בהם לא ניתן לקיים את הצוואה המבוקשת או לחלופין ישנם מקרים אשר מגיעים בסופו של יום לבתי המשפט. שם השופטים נאלצים להכריע בסוגיות מורכבות אותן אין באפשרות עורך הדין לפתור או לתת את הדין על כך.

    אילו פרטים חשובים עלינו לבדוק כאשר אנו בוחרים עו"ד צוואה שייצג אותנו?

    ענייני ירושה וצוואה הם אמנם הליכים מלאי בירוקרטיה אך יחד עם זאת טוען עורך דין חיים ברוטמן כי מאחורי כל בקשה לצו קיום צוואה עומדים בני אדם עם רגשות. לכן כאשר הנכם בוחרים עורך דין העוסק בתחום, וודאו לפני שמדובר בעורך דין אנושי, שיוכל להבין את מצבכם ואת מצב המשפחה כולה. לצד זאת, חשוב שיוכל לייעץ לכם ולפרוס בפניכם את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי לסיים את הסאגה המשפטית הכרוכה בהמון תעצומות נפש מצדכם.

    עו"ד לענייני ירושה

    עו"ד צוואות וירושות

    עו"ד צוואות וירושות עוסק בתחום דיני הירושה ומספק את שירותיו ללקוחות המעוניינים בעריכת צוואה ובהפקדתה אצל הרשם לענייני ירושה . בכדי שעורך דין יהיה מומחה בתחומים אלה עליו לקחת חלק בהשתלמויות שונות והכשרות אשר יהפכו אותו לבעל ניסיון ומומחיות בתחום וכך ידע לספק את השירות המקצועי ביותר עבור לקוחותיו. עורך הדין חיים ברוטמן, עו"ד בתחום צוואות וירושות, עוסק בתחום זה ודואג להשתתף בקורסים השונים מטעם לשכת עורכי הדין ומטעם רשם הירושות בכדי לספק מענה יעיל ללקוחותיו.

    באילו תחומים עוסק עו"ד צוואות וירושות?

    כאשר עורך דין מקבל את הסמכתו לעסוק במקצוע מטעם לשכת עורכי הדין בישראל, עליו להחליט באיזה תחום להתמקצע. רוב עורכי הדין לא יכולים להתמקצע בהכל בשל העובדה שכל תחום מורכב בפני עצמו ושומה על עו"ד אשר רוצה להיות מומחה בתחום מסוים ללמוד את הנושא ולדעת את כל תורתו. כמו כן, אין איסור על עו"ד צוואות וירושות לעסוק בתחומים נוספים מלבד תחומים אלה. ניתן למצוא עורכי דין רבים העוסקים במקביל לעולם הירושות והצוואות בתחומים נוספים אשר יש להם זיקה לתחום זה. נושאים כמו דיני מקרקעין, עסקאות מכר, העברת זכויות בין נכסים ורישומן בטאבו, ביצוע ייפוי כח מתמשך ועוד, אלו רק חלק מהנושאים בהם עוסקים עו"ד צוואות וירושות במקביל. כאשר אנו בוחרים עו"ד שעוסק בכמה תחומים יחד זה יכול להקל עלינו מאוד. כיוון שבנושא צוואה וירושה למשל, כאשר יורש חוקי יורש דירה על פי צוואת הנפטר או על פי דין, על עורך הדין לדאוג להעביר את הרישום בטאבו על שמו של היורש החוקי. לשם כך עליו להיות בקיא בתחום ולדעת לבצע פעולות בירוקרטיות אלו במקצועיות וביעלות רבה.

    עורך דין צוואות וירושות 

    מהי עלות שכר טרחתו בגין עריכת צוואה? 

    עורך הדין חיים ברוטמן, עו"ד צוואות וירושות אשר עורך צוואות מידי יום עבור לקוחותיו השונים טוען כי אין סכום קבוע אשר ניתן לגבות מן הלקוח בגין פעולה מקצועית זו. הסכום נקבע על ידי כל עורך דין בנפרד. כמובן שסכומי התשלום נקבעים על פי פרמטרים שונים ובעיקר נסיבות עריכת הצוואה ומורכבותה.

    עורך דין לענייני ירושה חיים ברוטמן

    עו"ד לענייני ירושה

    כאשר אדם נפטר ועוזב את עולמנו, כל הרכוש שצבר במהלך חייו מועבר ליורשים שלו. יורשים אלה יכולים להיות על פי צוואה במידה והוא דאג להכין כזו במהלך חייו ושהיא קבילה והוכנה כחוק. במידה ואין צוואה, הירושה נקראת "ירושה על פי דין" ומחולקת בהתאם לחוקים במדינת ישראל לענייני ירושה מסוג זה. משרד עורכי הדין חיים ברוטמן, מתמחה בטיפול בדיני משפחה ובעל ניסיון רב לענייני צוואות וירושות. המשרד בקיא היטב בחוקים השונים ובהתנהלות השוטפת לטובת פתיחת וניהול תיק ירושה. אם אתם מחפשים עו"ד לענייני ירושה, תוכלו לפנות אלינו באתר או בטלפון ונשמח להעניק לכם את השירות המקצועי, המהיר והרגיש ביותר.

    משרד עורך דין לענייני ירושה

    – הליך קבלת צו ירושה:

    צו ירושה, הוא אותו צו משפטי שעל פיו מחלקים את העיזבון של האדם שנפטר, זאת בהנחה שהוא לא השאיר אחריו צוואה. במידה ויש צוואה, עורך דין לענייני ירושה מטעם היורשים, יגיש בקשה לצו קיום צוואה. בהיעדר צוואה קיימת, עורך הדין יבקש להגיש בקשה לצו ירושה. הצו מוגש לרשם לענייני ירושה, שלאחר הבדיקות והאישורים ינפיק צו ירושה עם תוקף משפטי חוקי.

    • תחילה ממלאים טופס מקוון לבקשה של קבלת צו ירושה. אל הבקשה מצרפים העתק של תעודת פטירה של המנוח, תצהיר המבקש וייפוי כוח של עורך הדין המטפל. 
    • עורך הדין יגיש את הבקשה לרשם לענייני ירושה באזור שלכם.
    • עובדי לשכת הרשם מבצעים את הבדיקות השונות שלהם, בין היתר אם קיים תיק קודם בעניין המנוח, ולאחר מכן דואגים לפרסם בעיתונות אודות הגשת הבקשה. 
    • הבקשה מפורסמת בעיתון כך שאם מישהו רוצה להתנגד לצוואה יכול להגיש את ההתנגדות בכתב בצורה מנומקת. 
    • לאחר מכן העתק הבקשה לצו ירושה יעבור לאפוטרופוס הכללי שתוך 45 ימים יגיב על הבקשה. הוא יכול לבקש להשלים פרטים חסרים, לאשר את הבקשה או לבקש מבית המשפט לדון בנושא. 
    • לבסוף מקבלים את הצו המונפק כקובץ חתום דיגיטלית דרך המחשב והוא מועבר אל עורך הדין המייצג.

    עורך דין לענייני ירושה שיילחם עבורכם

    התנהלות מול עורך דין לענייני ירושה והחשיבות שלו בהליך:

    לכל אורך ההליך לענייני ירושה חשוב להיוועץ ולהתלוות לעורך דין מנוסה ומקצועי, המתמחה בטיפול בענייני ירושות ויכול להוביל אתכם בראש שקט עד לקבלת חלקכם בירושה. משרד עורכי הדין חיים ברוטמן, שם לו ליעד לספק ללקוח את הטיפול המשפטי הטוב ביותר האפשרי. פנו אליו לייעוץ.

    עורכי דין ירושה משרד עו"ד חיים ברוטמן

    עורכי דין ירושה

    כאשר רוצים לבקש צו ירושה יש צורך לפנות לעורך דין מוסמך המומחה לענייני ירושות וצוואות ולבקש את עזרתו להגיש בקשה למתן צו ירושה. צו זה יינתן בהנחה שאין צוואה קיימת וקבילה שהמנוח השאיר אחריו לאחר לכתו. במידה ויש כזו פועלים לטובת בקשת צו קיום צוואה. בהיעדר צוואה מבקשים צו ירושה לחלוקת הירושה על פי דין. משרד עורכי הדין חיים ברוטמן מתמחים בתחום צוואות וירושות. עורכי דין ירושה מטעם המשרד, יוכלו להעניק לכם את הליווי המקצועי, המהיר והטוב ביותר ולסייע לכם בהליך עד קבלת חלקכם בירושה כחוק. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    משרד עורכי דין ירושה 

    החשיבות של עורך דין בהליך

    כדי להגיש את הבקשה למתן צו ירושה, יש להתנהל מול הרשם לענייני ירושה ויתר הגופים הנדרשים ובמיוחד במידה ויש התנגדות לצו ירושה – בכל המקרים האלה תצטרכו עורכי דין ירושה, המתמחה בענייני ירושה שיהיה לצידכם. עורך הדין ילווה אתכם בהליך, יגיש את הבקשה עם המסמכים הרלוונטיים וידאג לכך שתקבלו את חלקכם בירושה כחוק ובהקדם האפשרי. 

    כיצד עובד הליך בקשה לקיום צו ירושה?

    במידה ואין צוואה קיימת לפיה יש לחלק את הירושה, הרי שהיורשים הטבעיים יכולים להגיש בקשה למתן צו ירושה בה תחולק הירושה על פי דין. גם אם קיימת צוואה על פיה מחלקים אז העיזבונות של האדם הנפטר, אך מדובר בחלק מנכסיו – הרי שאת החלק השני מחלקים באמצעות צו ירושה על פי דין. במקרה כזה עורך הדין המטפל יפתח בקשה למתן צו ירושה אשר תוגש לרשם לענייני ירושה. אל הבקשה יש לצרף צילום של תעודת הפטירה של המנוח, תצהיר המבקש וטופס ייפוי כוח חתום לעורך הדין המטפל. הבקשה נבדקת ובמידה ואין בקשה אחרת שהוקדמה בנושא על ידי טוען אחר לירושה, מפרסמים מודעה בעיתון כדי לפרסם את הבקשה ולאפשר זמן התנגדות ליורשים פוטנציאליים אחרים. במידה ואין כאלה מעבירים את הבקשה לאפוטרופוס הכללי המחליט לגבי מתן צו הירושה, בקשה להוספת מסמכים שונים או העבר התיק לדיון בבית המשפט. במידה והכול תקין תקבלו את צו הירושה חתום דיגיטלית שיועבר אל עורך הדין המייצג אתכם. עו"ד חיים ברוטמן, הוא מומחה בענייני ירושות, פנו אליו לייעוץ.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט