לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך

    בשנת 2017, תוקן חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות ונוסף לו פרק המסדיר את עניין האפוטרופסות בישראל. עד לשנה זו, ההחלטה על מינוי אפוטרופוס, שיקבל החלטות לגבי ענייניו הרפואיים או הרכושיים של האדם, היו בידיהם של רשויות המדינה ובית המשפט בלבד.

    כיום, החוק מכבד את רצונו של האדם, ומעביר לידי האנשים עצמם את הכוח לקבוע מי מבין קרוביהם יתמנה כאפוטרופוס שלהם ואפילו איך לטפל בהם רפואית ואיך לנהוג ברכושם, החל מהזמן שיהיה להם קשה לעשות זאת בעצמם ועד לשלב שכבר לא יוכלו לבטא זאת בעצמם. במילים פשוטות, נתנו לנו את האפשרות לקבוע מהיום מה יעשה עם גופנו ורכושנו בשארית חיינו, בזמנים שעודנו בחיים אך מתקשים או כבר לא יכולים לבטא זאת בעצמנו.

    עד לאחרונה, היו מספר מסמכים שנתנו מענה חלקי לבעיות של שארית החיים. למשל, אדם שכבר היה לו קשה להתנייד נאלץ לגשת לבנק ולהוסיף מיופה כח לחשבון וכן, לחתום על מסמכים שונים המרשים לאחרים לטפל בכל מיני עניינים שוטפים כמו איסוף תרופות מרשם ועוד. אך לבעיות אחרות, כמו הצורך במעבר לבית אבות או העסקת מטפלת בבית, לא היו כלל מענה ופתרונות. במקרים כאלו, קרוביו של האדם שמצבו הידרדר, נאלצו לעבור מסכת בירוקרטית קשה לפני כל החלטה שכזו.

    החידוש הוא, שיפוי הכח המתמשך הוא מסמך אחד שנותן מענה שלם וכולל לכל העניינים – האישיים, הרכושיים והרפואיים – בתהליך אחד ובליווי צמוד של עורך דין המוסמך והמוכשר לכך. האפשרות לקבוע מראש לשארית החיים, מה יקרה כמעט בכל סיטואציה, בוודאי תיתן לך ולקרובים אליך שקט נפשי וודאות.

    תהליך עריכת ייפוי הכח המתמשך כולל מספר מפגשים אל מול עורך הדין ואורך 4 – 6 שעות. במהלכו, עורך הדין מסביר לך את משמעויותיו של יפוי הכח המתמשך, מטרותיו ותוצאותיו ומלווה אותך צעד אחר צעד עד שתבטא ככל האפשר את רצונותיך ביפוי הכח המתמשך. כמו כן, אנשים שקרובים אליכם, ישותפו בתהליך ותוכלו לקבוע מי מהאנשים שאתם סומכים עליהם ישמש בעתיד מיופה הכח או יפקח במידת הצורך. בענייני בריאות ורפואה ישותפו בתהליך גם אנשי מקצוע מהתחום.

    בסוף התהליך, עורך הדין מפקיד את יפוי הכח המתמשך במערכת המוגנת והשמורה של האפוטרופוס הכללי. לאחר ההפקדה, תמיד תוכלו להיכנס בעצמך למערכת האפוטרופוס באמצעות סיסמה שבחרת, לבחון את יפוי הכח ולבצע פעולות נוספות בקשר אליו.

    כל האמור, נכתב בכלליות בלבד ואין הוא ממצה את כל הנושא. מה שגם, יתרונותיו של ייפוי הכח המתמשך רבות ולא ניתן למנות את כולם כאן. לנוחותך, צירפתי כאן דוגמא למסמך יפויי כח מתמשך.

    לנוחותכם, מסמך הסבר ייפוי כח מתמשך בקובץ PDF – לחצו כאן

    בבואכם לפנות אל עורך דין ייפוי כוח מתמשך, יש לוודא כי הוא מחזיק בהכשרה, בהסמכה, בניסיון וברגישות לצורך מענה בתיק זה. כאשר אנו מדברים על ייפוי כוח מתמשך, הכוונה היא לבגיר בן 18 ומעלה המעוניין למנות לעצמו מיופה כוח. זאת, כדי שמיופה הכוח יוכל להחליט עבורו את מלוא ההחלטות כאשר לא יוכל לבצע אותן באופן עצמאי. הנסיבות המובילות אנשים לבקש מענה זה הן מגוונות. כך או כך, כדי לקבל את מלוא הפרטים, ניתן לפנות אל משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. משרד זה חורט על דגלו את ערכי המצוינות, המקצוענות והשירותיות. כמו כן, משרד זה מציע סל שירותים משפטיים – ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.

    עו"ד ייפוי כוח מתמשך

    לנהל את ההליך המשפטי כראוי

    אנשים בני 18 ומעלה, אשר מתמודדים עם מורכבויות שונות שעלולות למנוע מהם בעתיד את עצמאותם ויכולת קבלת ההחלטות שלהם, יכולים להגיש את הבקשה הבאה: ייפוי כוח מתמשך. בין אם בשל מוגבלות פיזית או אחרת, אם גם אתם מעוניינים בהגשת בקשה זו, עליכם לפנות אל עורך דין ייפוי כוח מתמשך ולבקש את שירותיו.

    למעשה, מומחה זה יסייע לכם לאורך הליך הגשת הבקשה לייפוי הכוח המתמשך. נדגיש כי על מומחה זה להיות מוסמך לכך – מטעם האפוטרופוס הכללי וכי אין לו אינטרס אישי בבקשה זו. כעת, בתחילתו של ההליך, עורך הדין יסביר לכם את משמעות הבקשה ומתן ייפוי הכוח, החלופות לכך וכן הלאה.

    בהמשך, הגשת הבקשה בפועל תתנהל אל מול משרדי האפוטרופוס הכללי ברשות הרלוונטית. זאת, תוך צירופם של מלוא המסמכים הדרושים – כולל חוות דעת של מומחה.

    משרד עורך דין ייפוי כוח מתמשך 

    לפנות אל הגורמים המוסמכים

    מתקשים להתנייד? העתיד הופך למורכב באופן שישפיע על עצמאותכם? אם ברצונכם להגיש בקשה לייפוי כוח מתמשך, בכדי להעביר את הסמכות לקבלת החלטות לאחרים, ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין חיים ברוטמן.

    עורכי דין יפוי כוח מתמשך בחיפה | משרד עו"ד חיים ברוטמן

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה

    אם הנכם תושבי חיפה ומחפשים עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה, אתם ודאי יודעים כי מדובר הוא בתיקון לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, שנכנס לתוקף בשנת -2017. אך מהו ייפוי כוח? ייפוי כוח הוא כאשר ניתנת הראשה לאדם לבצע פעולה משפטית כלשהיא בשם מייפה הכוח כלפי צד שלישי. במקרה בו אדם שוכר את שרותיו עורך הדין, הוא בעצם מייפה את כוחו של עורך הדין לבצע פעולות משפטיות נצרכות לענייננו. אדם המצוי במצב בו הוא מתקשה לנהל את חייו או אינו יכול עוד לעשות זאת כלל, יכול למנות את מי מקרוביו לאפוטרופוס שיוכל לטפל בבריאותו וכל רכושו ונכסיו של מייפה הכוח. תושבי חיפה המבקשים למצוא עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה, יוכלו להיעזר בשרותי צוות משרדו של עורך הדין חיים ברוטמן. משרדו של עורך הדין חיים ברוטמן ממוקם בצ'ק פוסט חיפה. צוות עורכי הדין דוגל בשיטה כי רצונו של הלקוח הוא המרכז השרות ניתן בהתאמה לצרכי הלקוח תוך מתן שרות אישי צמוד.

    עו"ד ייפוי כוח מתמשך בחיפה

    תפקיד ייפוי הכוח

    ישנם מספר סוגים של ייפוי כוח הקיימים במערכת המשפטית, כגון ייפוי כוח נוטריוני, הניתן במקרים בהם יש צורך לאימות חתימה על ייפוי כוח, הנוטריון מוודא שייפוי הכוח נחתם על ידי מייפה כוח כשיר, סוג נוסף של ייפוי כוח היא ייפוי כוח מיוחד. ייפוי כוח מיוחד ניתן כאשר יש צורך לבצע פעולה משפטית או מספר פעולות משפטיות המוגדרות בייפוי כוח מראש. עוד סוגי ייפוי כוח הן: ייפוי כוח בלתי חוזר וייפוי כוח מתמשך. ייפוי כוח מתמשך נכנס לתוקף מימושו בשנת – 2017 בו יש הזכות לאדם לבחור את מי הוא ממנה כאפוטרופוס בהמשך חייו כאשר כבר לא יהיה כשיר לדאוג לצרכיו וענייניו.  מה עוד צריך לדעת על ייפוי כוח מתמשך, הנה כמה נקודות חשובות:

    • ייפוי כוח מתמשך נותן מענה שלם לכל הענייניים האישיים הרפואיים והרכושניים בתהליך צמוד עם עורך דין שהוכשר לכך. אדם יכול לקבוע כעת, על ידי מי ינוהלו המשך חייו בכל סיטואציה.
    • החוק מכבד את רצונו של האדם להחליט את מי ירצה למנות בבוא העת כאפוטרופוס שלו ואיך ינהגו בהם בעלי האפוטרופסות בכל הנוגע לבריאותם ורכושם. כלומר החוק מאפשר לאדם עצמו לקבוע מה יעשה בו וברכושו על ידי מיופה הכוח עליו החליט עוד בזמן שהיה יכול לעשות זאת.
    • תהליך עריכת ייפוי כוח מתמשך: הינה סידרת מפגשים בני כמה שעות כאשר בכל פגישה עורך הדין מסביר את התהליך מטרותיו ותוצאותיו. בתהליך זה יהיו נוכחים הקרובים עליהם יחליט מבקש האפוטרופסות את מי מהם ימנה ועל מי מהם הוא סומך.

    משרד עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה

    לקבוע היום מה יהיה המחר שלכם

    החוק בא לקראת האזרח ומאפשר לו להחליט מי יטפל בו ובכל עניינו בעת יגיע היום בו יזדקק לכך. תושבי חיפה, אם ברצונכם למנות את אחד מקרובי משפחתכם כמיופה כוח מתמשך, עליכם לפנות לעזרתו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה ,שעבר הכשרה והסמכה. עוד חשוב לשים לב, כי עורך הדין שהוסמך לתת את שרותיו כעורך דין מייפה כוח, הוא אדם בעל ניסיון ורגישות הדרושים במצבים מעין אלו. עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה, תמצאו בצ'ק פוסט חיפה שם ממוקם משרד עורך הדין חיים ברוטמן, ויחד עם צוות עורכי הדין של המשרד יעניקו לכם שרות מקצועי המותאם לצרכי הלקוח. צרו קשר וקיבעו פגישת לקבלת פרטים נוספים על ייפוי כוח מתמשך.

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות

    החוק כיום מאפשר לכל אזרח במדינת ישראל להחליט מה ייעשה במצב בו הוא לא יהיה כשיר להחליט על חייו. תושבי הקריות, אם ברצונכם למצוא עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות, הכירו את משרדו של עורך הדין חיים ברוטמן. משרדו של עורך הדין חיים ברוטמן ממוקם בצ'ק פוסט חיפה ומעניק שרות מקצועי על ידי עורך דין ייפוי כוח מתמשך, שעבר הסמכה והוכשר ללוות את תהליך הגשת טופס ייפוי כוח מתמשך, תוך שימת דגש על רגישות וניסיון שייתן מענה לתיק. 

    עו"ד ייפוי כוח מתמשך בקריות 

    פקיעת ייפוי כוח

    תושבי הקריות המחפשים שרות עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות, צריכים לדעת שלא כל עורך דין רשאי להגיש טופס בקשה לייפוי כוח מתמשך. על עורך הדין להיות מוסמך ולעבור הכשרה בנושא. על עורך הדין להיות מוסמך מטעם האפוטרופוס הכללי ולהציג כי אין לו אינטרס אישי בבקשה שהוגשה, אך עדיין ישנם מקרים בהם ייפוי הכוח יפקע: 

    • כאשר מייפה הכוח או מיופה הכוח מבטל את ייפוי הכוח.
    • ייפוי כוח שניתן לתקופה מוגבלת, יבוטל בתום אותה תקופה.
    • מייפה הכוח או מיופה הכוח נפטר.
    • אם נגרעה כשרותו המשפטית של מיופה הכוח.
    • נגרעה כשרותו של מייפה הכוח מלבד ייפוי כוח מתמשך.

    אדם מעל גיל – 18 אשר חווה ומתמודד עם מורכבויות פיסיות  שיעיבו על כושר עצמאותו  בעתיד יכול להגיש בקשה (ראו עוד : עורך דין חוזים) עבור ייפוי כוח מתמשך. תושבי הקריות המעוניינים במציאת עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות, יכולים להיעזר בשרותי צוות משרדו של עורך הדין חיים ברוטמן הממוקם בצ'ק פוסט חיפה.

    משרד עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות 

    ייפוי כוח מתמשך כהחלטה מושכלת

    ישנם רגעים בחיים בהם אדם יודע כי לא יוכל עוד להיות עצמאי ולתפקד בחייו כפי שירצה. את מציאות עתיד חיינו לא נדע לעולם, אך כן נוכל להתכונן לקראתה בראייה מושכלת, ולהיות מוכנים לכל תרחיש שלא נדע. ייפוי כוח מתמשך מאפשר על פי החוק לקיים זאת תוך מתן אפשרות בחירת האדם עצמו, את מי מקרוביו ירצה למנות כאפוטרופוס עליו הוא יסתמך בהמשך הדרך בכל סיטואציה שתקרה בדרכו מבחינה רפואית ורכוש. אם עד היום החוק עזר חלקית במילוי אפוטרופסות לאדם תוך כדי מעבר מסכת ביורוקרטית, כיום באמצעות ייפוי כוח מתמשך ניתן לממש בבקשה אחת למינוי אפוטרופוס שיקבל החלטות על עניין מחיי קרובו מייפה הכוח. תושבי הקריות המחפשים עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה, צרו קשר עם משרד עורך דין חיים ברוטמן. צוות עורכי הדין שהוסמך והוכשר מטעם האפוטרופוס הכללי להגיש בשמכם את טופס ייפוי כוח מתמשך, יעניק לכם ליווי צמוד ומקצועי ברמה המשפטית הגובה ביותר עד תום התהליך ברגישות ובסובלנות. 

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט