לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין ליטיגציה

    ליטיגציה/התדיינות משפטית

    תורת הליטיגציה מאז ומעולם ריתקה את העולם הרחב והייתה מושא לכותבים ובמאי סרטים מכל קצוות תבל. בלב ליבם של אותם סרטים, התרחשו סצנות בתוך אולם בתי המשפט אשר הנגישו לצופים את המשחק המשפטי באופן מרתק.

    את עורכי הדין שיחקו שחקנים יפים וכריזמטיים, אשר עושים כל שלאל ידם לעזור ללקוח "המסכן" שלהם תוך שהם משכנעים את השופט להאמין לדבריהם.

    מהי התדיינות משפטית?

    באופן עקרוני מדובר על כמה שלבים, אשר מתחילים בכתיבת הטענות באופן ממצה תוך ניסוח נהיר אשר יגרום לשופט לתמוך בדברי עורך הדין, לאחר מכן עובר השלב לאולם בית המשפט, בו על עורך הדין להציג את המסכת העובדתית והמשפטית באופן שיטיב עם הלקוח שלו ויגרום לבית המשפט לפסוק לטובתו.

    עולם הליטיגציה מחולק לשלוש קטגוריות עיקריות – ליטיגציה מסחרית, אזרחית ופלילית.

    ליטיגציה מסחרית:

    הליטיגציה המסחרית עוסקת במשפטים פליליים מסחריים אשר מעורב בהם כסף, כמו לדוגמא עבירות דיני מסים, עבירות לפי חוק ניירות ערך וגם בכל מיני הליכים אזרחיים הקשורים לדיני החברות.

    ליטיגציה אזרחית:

    ליטיגציה אזרחית משמעה ייצוג והופעה בבית משפט בהליכים אזרחיים ובכלל זה ייצוג בהליכים שעניינם, תובענות ייצוגיות, דיני חוזים, לשון הרע, ירושה וצוואהזכויות יוצרים, נזיקין, מקרקעין דיני עבודה ועוד.

    ליטיגציה פלילית:

    ליטיגציה פלילית אשר בד"כ מככבת בסדרות וסרטים משפטיים משמעה ייצוג והופעה בבית משפט בהליכים פליליים.

    תפקיד הליטיגטור:

    עורך הדין המתמחה בליטיגיציה צריך לשלוט בכמה נדבכים לפני המשפט ובמהלכו כגון:

    1. כתיבת כתבי בי-דין באופן אינטיליגנטי אשר יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר תוך שימת דגש על בניית אסטרטגיה וראיית הנולד בתיק.
    2. הבנה מעמיקה של המטריה המשפטית ובכלל זה החוק הדרוש והפסיקה המנחה ולאו דווקא זו ההלכתית של בית המשפט העליון שכן לעיתים פסיקה באותו נושא בבית המשפט המחוזי והשלום יכולה להוות מכשיר לגיטימי לתמיכת הטיעונים.
    3. יכולות להתמודד עם סיטואציות משפטיות שלא ניתן היה לצפותן מראש ולדעת כיצד להשיב להן באופן הטוב יותר.
    4. ניהול תיק הוכחות באופן רהוט תוך הצגת הדברים בצורה נהירה לבית המשפט, והכל תוך הכנת תיק החקירה הנגדית באופן מקצועי, ושאילת שאלות נכונות אשר יבהירו לבית המשפט את צדקת דרכך.
    5. ניתוח הטענות, העדויות, ההתרשמויות וסיכומן – הן בכתב והן בעל פה – בצורה קולחת משכנעת חדה ומעניינת;

    למעשה ליטיגטור טוב ואיכותי הוא אדם הניחן בכמה תכונות במקביל בהן: יסודיות, חריצות, השקעה, בקיאות בדינים, בעיקר עליו להיות בעל יכולת לנסח ולהתמודד עם חוזים והסכמים למיניהם כמו גם עם כתבי טענות המסוגל לשכנע את בית המשפט בצדק טענות לקוחותיו.

    משרד עורכי הדין חיים ברוטמן אשר בראשו עומד עורך דין בעל ניסיון רב בשנים בליטיגיציה במגוון ערכאות ברחבי הארץ ובכלל זה בתי הדין לעבודה בתי משפט השלום ובתי המשפט המחוזיים ברחבי הארץ יידע להעניק לכל לקוח את המעטפת המשפטית הטובה ביותר עבורו.

    תפקידו של עורך דין ליטיגציה הוא משמעותי, שכן הוא מייצג אתכם בבתי המשפט – ומספק את המענה המשפטי המקיף והמקצועי ביותר. כלומר, לאורך הייצוג בבית המשפט, הוא מנהל בשמכם את ההליך המשפטי – ומציג בפני הגורמים השונים את מכלול הראויות הרלוונטיות. זקוקים גם אתם לייצוג משפטי מסוג זה? אתם מוזמנים לפנות עוד היום אל משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. משרד זה מציע מגוון שירותים משפטיים – ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. כמו כן, צוות המשרד הינו מקצועי, איכותי ומעניק יחס אישי ואדיב לקהל לקוחותיו.

    עורך דין ליטיגציה: תפקיד בעל חשיבות רבה

    אנו רואים אותם בסדרות טלוויזיה רבות העוסקות במשפט: הליטיגטורים, הנואמים בבית המשפט, מגנים על לקוחותיהם ומציגים את הראיות באופן שאינו משתמע לשני פנים. בפועל, תפקידו של עורך דין ליטיגציה נותר אחד המשמעותיים, שכן בזכות כישוריו – יש ביכולתו להטות את הכף ולהציג את העובדות היבשות באופן מרשים ומשכנע.

    אין ספק, תפקידו של עו"ד ליטיגציה הינו חשוב ביותר, שכן לצד תפקידו כנואם ומייצג הלקוח בבית המשפט, עליו להתכונן – ולחקור היטב את מלוא הנתונים, הראיות והזוויות בתיק הנידון. ככל שעבודת המחקר תתבצע ביסודיות, כך ניתן יהיה לנהל את הדיון בבית המשפט על הצד הטוב ביותר – ולשכנע את השופט בצדקתכם.

    חשוב להדגיש, בשלב זה, כי על עו"ד ליטיגטור להחזיק במספר מאפיינים מרכזיים. לצד יכולות מחקר של הראיות ויכולת דיבור בפני הנוכחים בבית המשפט – עליו גם להחזיק ביכולת קריאת האנשים הניצבים מולו, בין אם מדובר בעדים או בדוברים אחרים. יכולת קריאת שפת הגוף שלהם לצד רגישות גבוהה של נפש האדם תסייע להצלחת התיק.

    עורך דין ליטיגציה – לקבל ייצוג משפטי הולם

    עבודת הליטיגציה משלבת בין מגוון יכולות ומאפיינים אותם על עורך הדין להחזיק. מחפשים אחר עו"ד מקצועי ומנוסה שייצג אתכם היטב בבית המשפט? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם משרד עורכי הדין חיים ברוטמן.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה פנה אלינו כבר עתה לטלפון מספר: 04-8100170

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט