לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין חוזים

    מעוניינים לערוך חוזה שכירות? נמצאים בעיצומו של חוזה מכר מקרקעין? בין אם מדובר בעריכתם של חוזים אלו או שמא מדובר בעסקאות מסוגים אחרים, יש להקפיד על ניסוח החוזה. שכן ככל שהוא יהיה מדויק וברור יותר, כך ניתן יהיה להבינו בקלות. לשם כך, יש לפנות אל עורך דין חוזים אשר ילווה אתכם שלב אחר שלב – עד יצירת התוצאה הרצויה. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי הדין חיים ברוטמן. צוות עובדי המשרד פועלים מתוך רצון כנה לספק לקהל לקוחותיהם את הטיפול המשפטי הטוב ביותר. לשם כך, המשרד משתמש באמצעים יעילים ובפתרונות יצירתיים לשם התרת סוגיות משפטיות מורכבות.

    עו"ד חוזים

    לשתף פעולה עם גורם מוסמך

    בכל אחד מתחומי המשפט נכללים דיני החוזים. מעוניינים לרכוש נכס או למכור אותו? ברצונכם לקחת הלוואה לצורך ביצוע עסקה? מבקשים לערוך צוואה? בין אם מדובר בתחום המקרקעין, הצוואות והירושות, המסחר, המקרקעין או המסים – בכדי להוציא אל הפועל את תכניותיכם, יש לערוך חוזה מדוקדק, מוקפד ומקיף.

    בשל כך יש לפנות אל עורך דין חוזים. בזכות המענה של עוה"ד, ניתן יהיה להביע על הכתב את כוונות שני הצדדים. בבואכם לחפש אחר עורך דין לצורך עריכת החוזה, יש לפעול בהתאם למספר נקודות מרכזיות. נציין את חלקן כעת:

    • בין אם מדובר בחוזה בתחום המקרקעין, צוואות וירושות, מסחר, עבודה או שמא מדובר בתחומים משפטיים אחרים – יש לאתר עו"ד חוזים בהתאם לכך.
    • בנוסף, יש לוודא כי עורך הדין המדובר מחזיק בהכשרה הדרושה ובניסיון קודם בתיקים דומים.
    • כמו כן, רצוי לבקש עבור עורך הדין חוות דעת חיובית. בין אם מדובר בקרובי משפחה, חברים או קולגות – רצוי לקבל את המלצותיהם וניסיונם האישי בנושא.

    משרד עורך דין חוזים

    להגיע אל עמק השווה עם חוזה מדויק

    כדי למנוע מחלוקות או סכסוכים בין שני הצדדים, רצוי לפנות אל עורך דין בעל ניסיון נרחב בתחום החוזים. כך, ניתן יהיה להגיע אל עמק השווה ביעילות, בסבלנות ובמקצועיות. לשם קבלת מענה מקיף, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם משרד עורכי הדין חיים ברוטמן.

    עו"ד חוזים בחיפה

    עורכי דין חוזים

    הידיעה הברורה היא, שחוזה עורכים באמצעות עורך דין חוזים. אך מהו בעצם חוזה? חוזה הוא הסכם אשר בו נכתבים כל העקרונות וההתחייבויות אותם מעגנים בתוך החוזה ויאכפו בפועל בעת הצורך. מעבר לזה כאשר נחתם חוזה בין אנשים, הכוונה היא לקשור ולעגן את הדברים הנכתבים על פי חוקי המשפט. מי שעורך חוזים אלו הוא עורך דין חוזים, הבקיא בכל העגה וההליכים המשפטיים. אם ברצונכם לערוך חוזה שכירות, חוזה מכר קניין או לערוך צוואה, עורך דין חוזים יקפיד על ניסוח החוזה באופן משפטי, מדויק וברור. משרד עורך הדין חיים ברוטמן, ילווה אתכם צעד אחר צעד בכתיבת החוזה לו אתם זקוקים.

    עורך דין דיני חוזים

    מהו חוזה מכר?

    חוזה הוא כאמור הסכם הנכרת בכוונה משפטית, בו כתובים העקרונות וההתחייבויות שיאכפו בפועל בעת הצורך. מדובר בדבר מקצועי ולעיתים דברים קמים ונופלים על ניסוחו של חוזה. רבים המקרים בהם יש לבקש את עזרת עורך דין חוזים כגון בעת מכירת קניין, עריכת חוזה שכירות או עריכת צוואה. אך מדוע ישנה חשיבות רבה כל כך לכתיבת חוזה. הנה כמה נקודות לכך:

    • חוקי מכר- זהו חוזה בו חקוקים חוקים כיצד להעביר בעלות נכס, עוסקת בשאלת מכירת הנכס כאשר ישנה אי התאמה או שאלות נוספות אחרות העלולות לצוץ מתוך סוגיה זו, חוקי המכר עוסקים בשאלות וסוגיות הנוגעות לעניין זה.
    • חוק חוזה הביטוח- זהו חוק המתכוון להגן על המבוטח כנגד סוכן הביטוח. חוק זה מעוגן ומובא כחוק הגנת הצרכן. 
    • חוק החזר מקדמה – חוק הנוצר בעקבות נגיף הקורונה. כאשר ניתנה מקדמה לאירוע שלא התקיים בשל מגבלות הקורונה.

    עורך דין חוזים והסכמים

    כוחו של חוזה

    כתיבת חוזה היא כתיבת הסכם בהתקשרות משפטית בין שני צדדים שהגיעו להחלטה לבצע פעולה, כל עניין לגופו. לעיתים מעלה בנו המילה חוזה הרגשת תקיפות שלא באה לטובת האזרח הקטן, אך לא כך הדבר. בעת עריכת חוזה עם עורך דין חוזים הבקיא בכל חוקי החוזים, ייכתב החוזה בצורה בה לא יוקטן מכוחו של אף צד בחוזה, וכל הזכויות והאינטרסים של שני הצדדים ישמרו בצורה ברורה. במשרדו של עורך הדין חיים ברוטמן, תוכלו להיעזר בשרותיו של עורך דין לכתיבת החוזה בו אתם מעוניינים, צעד אחר צעד עד ליצירת התוצאה הרצויה. רכישת או קניית נכס, הלוואה לצורך ביצוע עסקה, עריכת צוואה,  ועוד. במשרדו של עורך הדין חיים ברוטמן הממוקם בחיפה, ישנו צוות עורכי דין שישמח לסייע לכם ברגעים החשובים של החיים.

    עורך דין חוזים בחיפה | עורך דין חיים ברוטמן

    עורך דין חוזים בחיפה

    ישנה חשיבות רבה ברגעים מסוימים בחיים, בהם אנשים צרכים סיוע בעריכת חוזים. בין אם מדובר בתחום המקרקעין ואז כדאי לפנות לעורך דין מקרקעין מומלץ, המסחר, הירושות והצוואות, עורך דין חוזים הוא האדם שאתם צריכים. תושבי חיפה והסביבה ישמחו למצוא עורך דין חוזים בחיפה על מנת לא לבזבז זמן מיותר. במשרדו של עורך הדין חיים ברוטמן, תוכלו למצוא את כל שתבקשו. בכדי למנוע סכסוכים ומחלוקות, עריכת חוזה בעזרת עורך דין חוזים בחיפה, נחוצה מאוד. היא תעגן זאת בכתיבת חוזה בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים. במשרד עורך הדין חיים ברוטמן, תוכלו למצוא עורך דין המתמחה בעריכת חוזים בתחומים אלו. 

    עורך דין חוזים בקריות

    תוקף החוזה על ידי עורך דין חוזים בחיפה והקריות

    אנחנו יודעים שכאשר נערך ונחתם חוזה בין שני צדדים, באופן גורף מחויבים שני הצדדים לחוזה הנחתם. אך האם ישנם מקרים בהם נחתם חוזה ותוקפו יכול להתבטל במקרים מסוים? התשובה היא כן כאשר ישנם מצבים מסוג זה ולהלן הדוגמאות לכך:

    • טעות –  כאשר יש פער בין המציאות לתפיסת המציאות. אדם מן המניין חתם על חוזה בו ידיעת הטעות גרמה לו לחתום על החוזה, ובמקרה בו הצד השני היה מודע לטעות. בית המשפט הוא זה המחליט האם יש מקום לבטל חוזה טעות.
    • הטעיה – כאשר אחד מהצדדים הבאים לחתום הטעה ביודעין את הצד השני. הטעיה היא כאשר לא קוימה חובת הגילוי. במקרים בהם מנע אחד מהצדדים ידיעה משמעותית לעניין החוזה, מדובר בעילה לביטול חוזה.
    • כפייה –  כאשר מופעל כוח אחד מהצדדים להחתים את הצד השני בכפייה על חוזה. יחד עם זאת קובע החוק שאזהרה למימוש זכות חוקית הנעשית בתום לב, לא תחשב ככפיה.
    • עושק –  כאשר חוזה נחתם בעת מצב מצוקה של אחד מהצדדים והעושק מנצל את מצב מצוקתו של הצד הנעשק ותנאי החוזה גרועים מאד מהמקובל.

    עורך דין חוזים בחיפה, הוא הכתובת שלכם לעריכת חוזה הוגן ומוצלח.

    עורך דין חוזה דירה

    חוזה הוגן

    ישנם רגעים ומצבים בחיים בהם אנחנו עומדים בפני החלטה מכרעת אותה יש לעגן בחוזה.גם בשמדובר בחוזה דירה או עניין שמצריך עורך דין דיני עבודה תוכלו למצוא עורך דין חוזים בחיפה, בו תוכלו להיעזר בכתיבת החוזה לו אתם נזקקים. לא כל עורך דין חוזים בחיפה בקיא ויודע לכתוב בצורה בהירה ומדויקת את תנאי החוזה אותו אתם מבקשים. לשם כך, עליכם לבחור עורך דין חוזים בחיפה, היודע לעשות מלאכתו נאמנה מתמחה ובקיא בכתיבת חוזים במקרקעין, צוואות וירושות, מסחר. תוכלו לפנות אל משרד עורך דין חיים ברוטמן הממוקם בחיפה. עריכת חוזה עם עורך דין מתמחה בכתיבת חוזים היא הדרך להגן עליכם כחוק. צרו קשר עם משרדו של עורך הדין חיים ברוטמן ,שיחד עם צוות עורכי הדין ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל שלב צעד אחר צעד בכתיבת החוזה עד קבלת התוצאה רצויה.

    לקבלת יעוץ ותיאום פגישה

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט